Arbeidsjernet og lille fjompen Skrevet 13. februar 2012 #1 Skrevet 13. februar 2012 Hei, Jeg har en venninne som starter butikk om noen måneder. Er det noen av dere som har tips om et godt kassesystem? Det finnes en jungel av tilbydere, så det er litt vanskelig å skille klinten fra hveten.
aomeg Skrevet 13. februar 2012 #2 Skrevet 13. februar 2012 easyupdate bruker jeg i min lilli butikk med bare meg. Genialt, enkelt og oversiktlig.
Arbeidsjernet og lille fjompen Skrevet 13. februar 2012 Forfatter #3 Skrevet 13. februar 2012 easyupdate bruker jeg i min lilli butikk med bare meg. Genialt, enkelt og oversiktlig. Tusen takk for svar mockis. Flere med erfaring fra dette eller andre systemer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå