Gå til innhold

Puppet??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hehehe.. Kikket litt innpå her og la merke til at det er flere som skriver puppet i stede for ammet...... For meg høres det helt pussig ut! Er dere mange her som pupper babyen deres?? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg pupper babyen min i søvn akkurat nå- dvs jeg har ammet, og han har sluttet å drikke men sutter i vei mens han glir inn i søvnen. Det er forskjellen på amming og pupping for meg. Pupping som ord i stedet for amming er feil. Akkurat som når noen sier at babyen ammer, når den dier.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pupper babyen min i søvn akkurat nå- dvs jeg har ammet, og han har sluttet å drikke men sutter i vei mens han glir inn i søvnen. Det er forskjellen på amming og pupping for meg. Pupping som ord i stedet for amming er feil. Akkurat som når noen sier at babyen ammer, når den dier.

:)

 

Så pupping er når babyen bruker puppen som smokk, ikke spiser? Hm.. Lært noe nytt i dag og :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt pupping og amming om hverandre, for meg betyr det det samme. Men vet selvfølgelig at pupping er et muntlig slang-uttrykk og ikke korrekt norsk ;)

 

Reagerer mer på de som sier de dier, det gjør da virkelig ikke mennesker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Reagerer mer på de som sier de dier, det gjør da virkelig ikke mennesker...

 

Joda, babyen dier, du ammer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...