Gå til innhold

Å jøye, å hjelpes, å bevaremegvel - jeg er gravid!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg er gammel (40 år), jeg er overvektig og vi har knapt hatt sex de siste månedene, men jammen satt ikke spira likevel, akkurat når vi har bestemt oss for å slutte å prøve og være takknemlige for de flotte barna vi har. Jeg må være superfertil, det holder visst at mannen rister boxeren i nærheten av meg :)

 

Det siste året har vært knallhardt, vår nydelige baby døde kort tid etter fødselen og så mistet vi tvillinger i uke 12 i høst, så nå følte vi at vi ikke våger å utsette hverken oss selv eller barna for et nytt svangerskap med kanskje dårlig utgang.

 

Men jammen klorte h*n seg ikke fast, få uker før spiralen skulle på plass :)

 

Jeg sitter her med skrekkblandet fryd. Så glad for at vi får en ny sjanse, og så redd for at det skal gå galt igjen. Får dårlig samvittighet for å utsette de barna vi har for et nytt svangerskap hvor jeg ikke fungerer pga hypermesis og frykten for at det skal gå galt igjen.

 

Men nå har vi sagt A og får bare følge opp med resten av alfabetet.....

 

åbevaremegvel...........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Heartbroken

Jeg vet ikke hvorfor jeg trykket på anonym i hi, det er det jo ingen grunn til å være denne gledens dag :)

 

Tusen takk for gode og støttende ord!

 

Jeg tror nok også at det er en liten fighter som har klort seg fast, og velger å tro at denne gangen må det bare gå bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...