Gå til innhold

blir dette teit?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei..

Jeg har så lyst til å gå til jordmor, men har startet å gå til legen min... Fant endelig igjenn jordmora jeg hadde første gang.. med andre mann så gikk jeg til lege.. Men denne gangen har jeg lyst til å gå til jordmoren igjenn..

Kan jeg ringe på legekontoret og avbestille timen min der og kontakte jordmor?

Eller blir det teit siden jeg allerede har gått til lege to ganger..

Syns ikke legen er spess flink.. Fikk svangerskaps korte mitt å der står det egentlig mye feil.. å heller ikke veier han meg eller noe slikt.. + det er mann og tror kvinner har litt lettere for å forstå oss damer som er gravide...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neida, overhodet ikke noe problem eller teit. Kontakt jordmora du vil gå til, få time og avbestill hos legen :-)

Skrevet

Det blir ikke teit. Mange veksler jo på, og en del leger anbefaler å gå minst annenhver kontroll til jordmor,

Skrevet

enig med de andre :) gå til jordmor hvis det er det du har lyst til.

Jeg går til begge deler :)

Skrevet

Ikke teit i det hele tatt. Jeg går kun til jm. Hun eller jeg kontakter lege utenom dersom det er noe spes.

Skrevet

Jeg gikk kun til lege med en gang pga jeg trengte sykemelding da jeg var så "heldig" at jeg hadde hyperemesis. Etter det har jeg kun gått til jordmor.

Jeg har også en mann som fastlege, og har også mer tro på at jordmor har mer peiling.. Gjerne gammeldags eller noe men...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...