Anonym bruker Skrevet 13. februar 2012 #1 Skrevet 13. februar 2012 Har hørt flere si "Libro" - altså, at de har droppet e*en... er det riktig eller uttales det LibEro..?
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2012 #2 Skrevet 13. februar 2012 Hører de sier Libro på reklamen, men jeg uttaler det Libero...
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2012 #5 Skrevet 13. februar 2012 Aldri hørt Libro, men LIIIbero. LibEEEro blir feil. Jeg sier e'en, men den er ikke så tydelig.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2012 #6 Skrevet 13. februar 2012 Her sier vi libErO. Trykk på E og O.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2012 #7 Skrevet 13. februar 2012 hehe, for en sak... jeg sier liBRO
Gjest lillemor og lillefrøken Skrevet 13. februar 2012 #8 Skrevet 13. februar 2012 tror jeg sier LibEEEro...
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2012 #9 Skrevet 13. februar 2012 Jeg har trykk på i'en. Altså Liiibero.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå