Gå til innhold

Rygg! Litt desperat nå.


Mamma i vinden

Anbefalte innlegg

Jeg er i uke 27 og sliter sånn med ryggsmerter. Har knapt sovet siden tirsdag. Har duppet av noen netter, men aldri sovet to timer i strekk. Er så utrolig sliten. Har visst skeiv rygg, så en muskel står konstant i spenn. Blir verre når magen vokser. Vet ikke hva jeg skal gjøre. Går til fysio og kiropraktor. Noen som vet om det er mulg å få noe muskelavslappende rett i muskelen? Hva kan jeg gjøre? Klarer ikke dette 3 mnd til! Har også bekkenløsning. Ikke aktuelt å gå turer. Får så dårlig samvittighet. Har to barn og dette begrenser meg sånn at jeg føler det går ut over de. Er så lei av smerter, og er så trøtt og sliten. Men hver gang jeg legger meg ned, blir smertene verre. Vet jeg burde være glad og takknemlig for å være gravid, men klarer nesten ikke å glede meg over babyen akkurat nå. Gleder meg bare til svangerskapet er over. Det var ikke slik i de andre svangerskapene. Har noen noen gode ord eller råd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med yoga?

 

Det går jo på avslapping og utstrekking/avspenning. Kanskje det kan lindre litt??

Og hva med ren massasje?

 

Har ikke så gode råd, da jeg sliter litt med det samme selv, og kjenner det murrer rimelig hardt om nettene, allerede...er ikke mer enn akkurat over i 2.tri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk om du har urinveisinfeksjon.

 

Jeg holdt på å dø på meg av ryggsmerter i forrige svangerskap, viste seg at det var uvi som hadde gått til nyrebekkenet :s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for råd. Har hatt nyrebekkenbetennelse en gang. Grusomt! Men dette sitter i muskelen. Går på fysiopilates og det hjelper, men det går fort over. Fikk sove litt i natt, så litt mindre desperat nå. :-) Men må innrømme at mai og termindato er litt langt fram. Skal til fysioterapeut i morgon og håper å få løsne litt i muskelen. Bekkenløsninga takler jeg, men ryggen setter meg helt ut av spill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg hjelper det å gå i skogen. har selv bekkenløsning, men med bekkenbelte går det fint å gå korte turer. det lindrer på ryggen. jeg har feil svai i ryggen pga at magen vokser så jeg har også muskler som står konstant i spenn.

 

Føler absolutt med deg! det verste er når man ikke får sove om natta, da blir liksom dagen mye tyngre!

Du kan jo prøve akupunktur også. det kan være muskelavslappende:) God bedring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...