Anonym bruker Skrevet 12. februar 2012 #1 Skrevet 12. februar 2012 Hei har funnet ut at eg er gravid.. har brukt p piller.. men eg har en sex partner som eg har hatt noken mnda vi har sex ganske ofte, og han spruter altid i meg. vi er ikkje ilag vi har kun sex og er gode venner men so hadde eg et one night stand med en annen mann men han kom ikkje inne i meg. og akurat den helga so glømte eg pilla lørdag og søndag.. var på slutten av den 2 uka på pilla. men som sagt han som eg har regelmessig sex med hadde eg sex med sikkert 20 ganga den mnden og han spruta i meg og han one night stand fyren gjore de ikkje.. kansje et domt spm men eg prøva? skal selfølglig beholde barnet uansett kem som er faren :) er jo tross alt 25 år
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2012 #3 Skrevet 13. februar 2012 Blir vanskelig å hjelpe deg når du ikke skriver dato for siste menstruasjon, lengde på syklus og hvordan dato one night stand skjedde..
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2012 #4 Skrevet 13. februar 2012 Skjønner ikke hvordan du mener at vi kan hjelpe anonym 08:00. Det kan likegreit være den ene som den andre. Må nok gjøre som Ugress sier her, og ta dna test når ungen er ute.
Gjest Miryks Skrevet 13. februar 2012 #5 Skrevet 13. februar 2012 Er tross alt 25 år sier du.... Burde du ikke vite bedre da, enn å ha ubeskyttede ONS?
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 13. februar 2012 #6 Skrevet 13. februar 2012 For å finne ut hvem som mest sannsynlig er far, må du tenke over: Når tid var forventet mens ( eggløsning er ca 14 dager før dette) Den du hadde sex med rundt denne tiden kan være far. I optimale forhold kan en sædcelle leve i 7 dager (mye forskjellig info her, men det er det lengste jeg har lest) og egget er fruktbart i ca 2 døgn... Så den/de du har hatt sex med i løpet av disse 9 dagene kan være far... hjelper dette deg lite, er det bare dna test som kan hjelpe.. Du kan også vente til 18 ukers ultralyden og se om du venter gutt eller jente.. Guttecellene svømmer raskest, og en får som oftest gutt om en har sex rett rundt eggløsning. Jentene lever lengst men svømmer saktere og er det jente kan det være at faren er den som du hadde sex med lenge før el. Men igjen; da må du vite nøyaktig dato du hadde eggløsning på, og det er jo litt vanskelig i etterkant... I tillegg er denne måten ikke sikker... Sikreste er DNA test Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2012 #7 Skrevet 13. februar 2012 Dna test er det beste, kun en spyttprøve bestilles hos rikshospitalet. Din "elsker" tar vel gjerne en slik test for å få vite, to børst med pinne og send inn. Ikke nok å synse i en slik sak, man må vite
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2012 #8 Skrevet 13. februar 2012 Har reknet litt sjøl her med hjelp av en venninde eg hadde eggløsning 5 daga før one night stand so da er de vel gjerne min elsker som er faren ja takk for svar
AdrenaLine Skrevet 13. februar 2012 #9 Skrevet 13. februar 2012 Så du glemte pillene ETTER eggløsningen? Tror nok uansett ikke jeg ville stolt på noe annet enn DNA-test jeg. Men drar du på ultralyd vil du få ca unnfangelsesdag, men denne stemmer ikke alltid. Har venner som har vært i utlandet vekk fra partneren når selve unnfangelsen har funnet sted...
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2012 #10 Skrevet 13. februar 2012 ja ca 5 daga etter eggløsningen...
AdrenaLine Skrevet 13. februar 2012 #11 Skrevet 13. februar 2012 Da ville du jo i tilfelle blitt gravid før du glemte pillene... En venninne ble gravid på p-pillen. Er jo statistisk mulig at det kan ha skjedd deg og. Eller kroppen satte i gang en eggløsning med en gang du glemte pillene... Mange muligheter her. Sjekk med legen. Lykke til
Iselilja Skrevet 14. februar 2012 #12 Skrevet 14. februar 2012 Går du på p-piller skal du i utgangspunktet ikke ha eggløsning, så da er det vel mest sannsynlig at eggløsningen kom i det kroppen ikke fikk hormontilførselen fra p-pillen? Ellers er det mulig å bli gravid mens man går på piller også. Jeg ble det selv, selv om jeg husket alle pillene og ikke kastet opp den syklusen. Har hørt om flere som er blitt gravide mens de har brukt samme merke (Yasmin). Lykke til i jakten, og med svangerskapet
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2012 #13 Skrevet 14. februar 2012 Hei har funnet ut at eg er gravid.. har brukt p piller.. men eg har en sex partner som eg har hatt noken mnda vi har sex ganske ofte, og han spruter altid i meg. vi er ikkje ilag vi har kun sex og er gode venner men so hadde eg et one night stand med en annen mann men han kom ikkje inne i meg. og akurat den helga so glømte eg pilla lørdag og søndag.. var på slutten av den 2 uka på pilla. men som sagt han som eg har regelmessig sex med hadde eg sex med sikkert 20 ganga den mnden og han spruta i meg og han one night stand fyren gjore de ikkje.. kansje et domt spm men eg prøva? skal selfølglig beholde barnet uansett kem som er faren :) er jo tross alt 25 år Du kan jo elle melle mellom de to som kan være far? En gul knapp, virre virre vapp. Du slapp
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2012 #14 Skrevet 14. februar 2012 ja de skal jo og i tilleg vere ganske vanskleg og bli gravid da... de må jo likksom sperm til so eg holde en knapp på min elsker ja eg er begynt og glede meg skikkleg eg no takk for svar
Oppnedx2 Skrevet 14. februar 2012 #15 Skrevet 14. februar 2012 Kan vel så godt være one night standen. Om du hadde eggløsning i følge gjennomsnittet 5 dager før. Min eggløsning var slingringsmon på 7 dager. .Fra 14 dager etter mens - til 21 dager etter mens.. Med tanke på termin beregningen på begge graviditetene mine altså. Du bør ta en DNA uansett etter barnet er født.
Oppnedx2 Skrevet 14. februar 2012 #16 Skrevet 14. februar 2012 Ikke minst, Ingen problem å bli gravid ved å "hoppe" av i svingen!
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2012 #17 Skrevet 14. februar 2012 Han hoppet ikkje av i svingen vi hadde sex ca 3 min før vi avslutta med andre ting...
Anonym bruker Skrevet 14. februar 2012 #18 Skrevet 14. februar 2012 Det er sædceller i det der "smøremiddelet" til gutta også, så man kan godt være gravid om mannen ikke spruter inne i deg. Holder en knapp på ons'en, side elskeren ikke har klart å smelle deg på tjukka før...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå