Gå til innhold

Ul imåra, håper vi får se hjerteslag!


Heidi <3

Anbefalte innlegg

Skal på UL i måra, er så spendt.. gruer meg til å gå inn på samme venterom som jeg satt i september i fjord.. Håper det er hjerteslag denne gangen! og at det vil være det på alle ul jeg skal på i tiden fremover!!!

 

sist jeg forlot kvinne/barn klinikken var jeg alt annet enn gla, håper virkelig jeg får en god opplevelse imåra og kan begynde at faktisk tro på at det er et levende barn jeg har i magen!

 

Er i uke 8 så forventer ikke så mye, men et hjerteslag ville vert fint! er trods alt det som er viktigst!

 

kryss fingre for meg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

gikk det bra? :)

 

Hei:) Ja det gikk kjempe bra :) men var bra redd te å start med.. klarte ikke se på skjermen og holdt handa for øynene og hadde veldig høy puls! Men da sa hun du må bare se for her er det en liten baby og et lite hjerte som slår! var vanskelig å se selv synes jeg men hun forklarte og målte hjerteslag.. 176 / MIn :) og babyen min er 16 mm. :) hun regna ut siste mens til å være 15. mens jeg regner med 16. dec. så det kunne ikke være mere perfekt :)

 

hurra... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt! Gratulerer! Har selv vært på ultralyd i dag og sett bankande hjerte :-) Er jo bittelite enda, men godt å se der er liv i allefall! 8+6 i dag. Da er vel vi noenlunde likt på vei? Masse lykke til videre :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så kjekt! Gratulerer! Har selv vært på ultralyd i dag og sett bankande hjerte :-) Er jo bittelite enda, men godt å se der er liv i allefall! 8+6 i dag. Da er vel vi noenlunde likt på vei? Masse lykke til videre :-)

 

Ja det er så deilig når man veit at det er liv derinde! :) jeg har termin 23 sept. :) så det er ganske så likt ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...