Gå til innhold

storken eller føden i bergen

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det noen som vet noe om de forskjellige tilbudene de har som epudural og hva er forskjellen på føden og storken? prøvd å lese litt om de på nettet men blir liksom ikke helt klok. også dumt spm, men når skal man velge? kan man velge når jeg kommer dit?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan velge når du kommer der.

Men for å få føde på storken skal du ikke ha hatt store komplikasjoner eller ha et risikosvangerskap. Får heller ikke føde der om fødselen starter før uke 37.

Fødsel på storken skal foregå på naturlig måte, uten smertelindring. Tilbyr akupunktur som eg vet, vannfødsel osv..

Dersom du vil ha epidural blir du flyttet fra storken inn på føden.

Rommene på storken er mye koseligere,og gir en litt mer avslappet hjemme følelse.

Fødte der i 2005 og kan absolutt anbefale d!

Har født på føden seinere, under helt andre omstendigheter.

Føder gjerne på storken igjen denne gangen om forholdene ligger tilrette for d!:)

Skrevet

Storken er fantastisk, har vært der begge gangene. Og håper jeg får sjansen til d denne gangen igså:)

Skrevet

eg og liker Storken best. Født begge steder. Fikk god hjelp av badekar og akupunktur. Vondt er det uansett. :-)

Skrevet

Er ikke det slik at mannen kan overnatte på Storken om man ønsker det? Eller er det et drømme ønske? :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...