Anonym bruker Skrevet 12. februar 2012 #1 Skrevet 12. februar 2012 Hadde en venninne på besøk i dag, og hun satt litt lenger enn normalt på doen, altså nummer to.. Når jeg skulle tisse etterpå så var det første synet jeg møtte var en stor kjørestripe i doen.. Er det ikke normalt å etterlate seg doen nogenlunde ok/samme "stand" som du fant den? dobørsten stod rett ved siden av.. Jeg takler ikke selv å gå fra doen når den er full av spor, spesielt når jeg er på besøk! Ei heller mannen, så derfor vet jeg det var henne.. Har dere noen regler eller normer dere gjør når dere er gjester/har gjester?
Gjest Hemmeliganonym Skrevet 12. februar 2012 #2 Skrevet 12. februar 2012 (endret) Æsj! Ho burde da virkelig fjerna fartsstripa i do! Endret 12. februar 2012 av Hemmeliganonym
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2012 #3 Skrevet 12. februar 2012 Er en del som rett og slett bare ikke gjør det. De anser dobørsten som noe man bruker bare når man vasker doen, ikke noe man bruker "ved behov".
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2012 #4 Skrevet 12. februar 2012 usj da.. trodde virkelig det kun var barn man måtte vaske doen etter, men jeg tok da grundig feil.. Har 2 nevøer jeg fyker inn på do etter med børsten, men voksne mennesker burde man da kunne tro gjorde det. Er jo masse bakterier som blir liggende.. I tillegg måtte jeg skrubbe en god stund for det hadde festa seg.. Usj.. Altså jeg er ikke såå hysterisk som jeg høres ut som, håper jeg :/ HI
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2012 #5 Skrevet 12. februar 2012 Personlig gjør jeg ikke nr to hos noen andre når jeg er på besøk og i tilfelle jeg skulle ha gjort det, ville jeg garantert fjernet alle spor... ÆSJ!!
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2012 #6 Skrevet 12. februar 2012 Helt enig, dette er ekkelt. Alle voksne mennesker burde forlate toalettet i ren og pen tilstand, og dette gjelder ikke bare brune flekker i do etter nummer to. På jobben min, hvor vi jobber 43 kvinner og 3 menn har vi 2 toaletter, begge kjønn bruker begge toalettene. Hver bidige gang jeg kommer inn på toalettet ser det ikke ut, enten er det bæsj igjen i do, kjønnshår på doringen, dråper av vann eller annen veske på doringen, papir i vasken, eller papir som flyter på gulvet osv, seriøst, vask opp etter dere, dette er bare EKKELT!
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2012 #7 Skrevet 12. februar 2012 Trodde det var skikk og bruk å gjøre dritinga i eget do. Makan til grisekjerring!!
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2012 #8 Skrevet 13. februar 2012 Min mor bruker heller aldri dobørsten, så hennes do ser helt for jævlig ut. Går aldri på do der. Samme når hun kommer på besøk. Har prøvd å si i fra. Da ler hun og sier: trodde man bare vasket doen med den! Er kjempeekkelt å måtte skrubbe doen hver gang hun har vært her. Ble nesten litt kvalm av å lese denne tråden
☆☆☆ Skrevet 13. februar 2012 #9 Skrevet 13. februar 2012 Desverre mange som ikke vet hvordan man anvender en dobørste, det er virkelig kompliserte greier..
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2012 #10 Skrevet 13. februar 2012 Trodde det var skikk og bruk å gjøre dritinga i eget do. Makan til grisekjerring!! Altså, hvis man kommer på besøk og blir trengt, henviser du folk til nærmeste bensinstasjon hvis de må bæsje da eller? Seriøst?
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2012 #11 Skrevet 13. februar 2012 Vansligvis bruker man vel børsten hvis det er graverende merker, men det forutsetter jo at børsten står lett tilgjenglig. Man leter ikke i skuffer og skap og man spør ikke hvor den er. Uansett ikke noen stor ting. Så lenge merkene er oppi do og ikke på kanten eller noe ser jeg ikke helt problemet.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2012 #12 Skrevet 13. februar 2012 Trodde det var skikk og bruk å gjøre dritinga i eget do. Makan til grisekjerring!! Nei, det er ikke skikk og bruk. Må man så må man. Man bruker det doet som er tilgjengelig.
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2012 #13 Skrevet 13. februar 2012 Selvsagt kan man gjøre nr. 2 på andres do, alvorlig talt! En do er en do, og det finnes ingen regler for hva man kan gjøre hvor. Man gjør det man må, om det så er nr. 1, nr. 2 eller spy, for den saks skyld. Når det er sagt, så er det en selvfølge at man vasker doen etter seg dersom man etterlater spor i den. Det er et minimum av folkeskikk. Har også bekjente som ikke gjør det, og dersom man ikke oppdager griset i doen før etter en stunf, har det stivnet, og må skrubbes av med Jif. Jeg er ikke veldig sart av meg, men akkurat det er noe av det ekleste jeg vet om!
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2012 #14 Skrevet 13. februar 2012 Æsj, det er ekkelt. Man vasker doen etter seg ja.. Men jeg har funnet ut at vi har en del venner som ikke gjør dette.. ikke arti..
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 13. februar 2012 #15 Skrevet 13. februar 2012 Trodde det var skikk og bruk å gjøre dritinga i eget do. Makan til grisekjerring!! Nei, det er ikke skikk og bruk. Må man så må man. Man bruker det doet som er tilgjengelig. Hehe, når man ser at gjesten går imot doen, så spør verten"skal du tisse eller bæsje? Hvis du skal bæsje, så vennligst bruk toalett på butikken eller bensinstasjonen". Hahaha, synes jeg ser det for meg.
Gjest yrild Skrevet 13. februar 2012 #17 Skrevet 13. februar 2012 Nei, nå som voksen er jeg oppmerksom på det, men jeg lærte det aldri hjemme, så det tok meg tid som voksen å lære det. Jeg måtte lære det av min andre kjærestes mamma... ehrmmm det var ikke gøy... kjempepinlig :-) Det er ekkelt, men det er jo iverdens ende?
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2012 #19 Skrevet 13. februar 2012 Ei jeg delte leilighet med dret stadig vekk ut doen, opplevde at det lå bæsj på doringen en gang... Jeg vasket aldri den doen pga henne....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå