Gå til innhold

Er buksestørrelse 32 stort for jenter?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er på vei til å bli jente (har vært gutt) og noe av det første jeg har gjort har vært å redusere næringsinntaket, både for å passe jenteklær bedre og av medisinske grunner (hormonbehandling senker metabolismen). Bruker nå buksestørrelse 32, men det er omtrent der skjelettet setter grensen (dvs. jeg kan neppe gå ned noe mer). Er dette regnet som en stor buksestørrelse for jenter? Så noen som kalte jenter med denne størrelsen "feite".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stort for jenter, helt fint for damer :)

 

Høye damer har gjerne størrelse 32 (regner med det er tommer du snakker om) selv som rimelig slanke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer an på hvor du kjøper bukser det. På Gina Tricot kjøper jeg bukse i str. 28, mens på Vero Moda må jeg ha str. 36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du er 181 høy, så synes jeg ikke det:) Da jeg var yngre brukte jeg str 30, er 160 cm høy, og var helt passe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer an på hvor du kjøper bukser det. På Gina Tricot kjøper jeg bukse i str. 28, mens på Vero Moda må jeg ha str. 36

 

Det var jo en stor forskjell, men da er det vel ikke tommer rundt livet vi snakker om?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du er 181 cm lang så er 32 tommer i bukser helt fint. Også kommer det jo an på resten av deg!

 

Uansett, så er det bedre å være stor rundt rompa enn smal rundt rompa og stor rundt mage/bryst.

 

Jeg er 162 cm og bruker 28/32 i jeans og strl 36 ellers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer an på hvor du kjøper bukser det. På Gina Tricot kjøper jeg bukse i str. 28, mens på Vero Moda må jeg ha str. 36

 

Det var jo en stor forskjell, men da er det vel ikke tommer rundt livet vi snakker om?

 

Jeg aner virkelig ikke og skjønner ikke bæret av det, men er hvertfall de str. det går i :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer an på hvor du kjøper bukser det. På Gina Tricot kjøper jeg bukse i str. 28, mens på Vero Moda må jeg ha str. 36

 

Det var jo en stor forskjell, men da er det vel ikke tommer rundt livet vi snakker om?

 

Jeg aner virkelig ikke og skjønner ikke bæret av det, men er hvertfall de str. det går i :P

 

Det er fordi den på VM er i tommer, mens den på GT er i vanlig størrelse. Er det vanskelig å forstå? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker størelse 29 i bukser. ( noen ganger 28), og jeg er helt normal slank. Men trekker en del over skjelettet...Bruker str L i gensre fordi jeg har så lange armer, selv om de er slanke..kommer ann på kroppsfasong:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke på noen måte overvektig eller stor. Alle blir overrasket når de hører at jeg bruker 32, men det er min kroppsfasong som gjør det. Det har ingenting å si hvilken Str man bruker bare man bruker det som passer kroppen sin. Mange bruker desverre for små eller for store klær som gjør at de ofte fremhever det de egentlig vil skjule.

Et godt råd fra meg er å bruke den Str du er og finne klær og farger som passer din kropp. Du bør være forsiktig med å bli for opphengt i vekta, og for all del ikke bli for tynn (siden du er så høy blir du ført seende ut som et fugleskremsel da).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...