Gå til innhold

Kan jeg bli hjemme med god samvittighet imorgen? (Sykt barn)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg blir helt sprø av sykdom. Jeg har selv rukket å være borte fra jobb i 8 dager i februar pga sykdom. Så blir jeg frisk og da blir sønnen min syk... Mannen min er bortreist nå, så jeg har alt ansvaret. Jeg fikk hjelp av moren min første dagen, andre dagen ble jeg hjemme og jeg bør fortsatt holde sønnen min hjemme imorgen. Moren min har tilbydt seg å hjelpe, men da må jeg vekke guttungen og levere hos mamma, stå tidligere opp osv. Jeg spurte henne fordi jeg føler så vanvittig på det ovenfor jobben, i tillegg til at det bestandig er så mye å gjøre når jeg kommer tilbake på jobb. Men nå er jeg så sliten at dette morgenstresset kanskje stresser meg mer enn det burde..

 

Blæ....

 

Jeg klarer ikke å tenke at jeg ikke kan noe for dette. Det er vel slik det er å være småbarnsmamma. Hmm.. :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde kjørt hsn til min mor og dratt på jobb om jeg hadde vært mye borte! tenker at det er greit å spare på disse dagene når du har andre muligheter.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde også villet spart sykedagene til jeg ikke hadde hjelp. Kan det ikke være mere "avslappende" på jobb da, enn hjemme med syke barn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kortversjonen her er at det er kngen grunn til dårlig samvittighet pga sykt barn, du har jo ikke gjort han syk...

 

Men det kan være lurt å benytte seg av hjelp når du har muligheten, du veit ikke når du trenger dagene mest. Se an tilstanden i morgen om han er i god nok form til å være hos bestemor. Men uansett trenger du ikke bry samvittigheten din med en situasjon du hverken har skapt eller kan kontrollere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...