Gå til innhold

Ny kjæreste, men tør ikke ta av meg klærne pga stygge pupper :(


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Det er skikkelig slitsomt, han er super kjekk, morsom og snill.

Vi har vært kjærester i 3 mnd nå, å hver gang det nærmer seg sex, så trekker jeg meg.

Puppene mine er skikkelig stygge, heng pupper. Etter amming av 2 barn.

 

Noen som har erfaringer med ny type, og redd for stygg kropp? :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

går han på grunn av det er han kanskje ikke verdt og ha et forhold med... mest sannsynlig har han vel falt for deg som person ikke puppene dine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ikke 100% fornøyd med verken magen eller puppene mine, men min klager ikke han ;):D Er sikker på at han kjæresten din synes du er perfekt! Er han over 14 år forventer han vel ikke at du har silikon og Pamela-pupper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hatet kroppen min og hadde altid på store sekke genser, for å ike vise kroppen min!

Etter aming av to barn.

 

Manne min sa rett ut at han ikke forventet en ungpike kropp da hadde han ikke brukt tiden på en alene mor med 2 små barn! Han viste hva han fikk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mine pupper ser ikke ut som pupper engang, men jeg strutter med de for det om, selvsikkerhet er sexy sier mannen min :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gått å høre at det ikke bare er meg, men at dere syns det er helt greit. Jeg må vel bare ta av meg klærne, kan jo gjøre det med lyset av første gangen :P

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle menn vet jo at om de finner seg ei dame med et eller flere barn, så kan de ikke forvente en ungpike kropp :) selv om noen av damene virkelig er heldige, så er det langt fra alle, og det er mannfolka klar over :) Syns du skal ta det med ro jeg, la deg rive med :)

Da jeg ble sammen med min samboer, så visste han å hva han gikk til, jeg har to barn, kroppen bærer preg av det, og den er ikke som den en gang var :) jeg har æresmerker på pupper, mage og lår, men det bryr han seg katta om, er meg han elsker :) Og ja, ha lyset av, da vil alle de andre sansene forsterkes :)

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ganske sikkert at han syns puppene dine er flotte jeg, han er mann ;)

 

Når jeg ammet hadde jeg D-cup, så ble jeg skilt, raste ned i vekt og brukte A-cup ei periode. Det var ikke enkelt å kaste BHèn, men såååå befriende når jeg oppdaget at han syns jeg var HOT!!! (sier seg vel selv at de hang gaaaaanske mye!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ganske sikkert at han syns puppene dine er flotte jeg, han er mann ;)

 

Når jeg ammet hadde jeg D-cup, så ble jeg skilt, raste ned i vekt og brukte A-cup ei periode. Det var ikke enkelt å kaste BHèn, men såååå befriende når jeg oppdaget at han syns jeg var HOT!!! (sier seg vel selv at de hang gaaaaanske mye!)

 

Og etter 3 mnd uten sex, så syns jeg han er verdt forsøket. Han er jo tydeligvis ute etter mer enn sex. You go girl!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ganske sikkert at han syns puppene dine er flotte jeg, han er mann ;)

 

Når jeg ammet hadde jeg D-cup, så ble jeg skilt, raste ned i vekt og brukte A-cup ei periode. Det var ikke enkelt å kaste BHèn, men såååå befriende når jeg oppdaget at han syns jeg var HOT!!! (sier seg vel selv at de hang gaaaaanske mye!)

 

Og etter 3 mnd uten sex, så syns jeg han er verdt forsøket. Han er jo tydeligvis ute etter mer enn sex. You go girl!!!

 

:) :) :)

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sekretøsa

Jeg ble sammen med min mann når han var topp trent, slank og flott. Jeg var ei dundre på over hundre, men han elsket meg like fullt. Det var han som fikk meg til å føle meg flott! Hiv deg i det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...