Anonym bruker Skrevet 12. februar 2012 #2 Skrevet 12. februar 2012 Vi har den som trille, den med 3 hjul. Er fornøyd med at det er full liggestilling og god kalesje. Er også super enkel og legge sammen. Er og praktisk at det er mulig å kjøpe mye ekstra tilbehør til den. Er mindre fornøyd med at jeg synes den er så bred ved hjula at det noen plasser er vanskelig å komme frem. Synes og at den er litt ustødig som 3 hjuling. Kunne godt kjøpt vogna igjen, men da ville jeg hatt den med 4 hjul.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2012 #3 Skrevet 12. februar 2012 Vi hadde også tenkt på denne trillen, men tror det blir en Maclaren xt i stedet for, liker mye bedre vogner med 4 hjul!
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2012 #4 Skrevet 12. februar 2012 Vi hadde også tenkt på denne trillen, men tror det blir en Maclaren xt i stedet for, liker mye bedre vogner med 4 hjul! Du får den med 4 hjul også. hvis det er eneste som stopper deg fra å kjøpe den
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2012 #5 Skrevet 12. februar 2012 Har denne og er veldig fornøyd. Brukt den mest når vi har vært på ferie. Veldig lett vogn, enkel å slå sammen, god plass under vognen og lett og god å trille. Kalesjen beskytter godt mot sol og vind. Det var på grunn av kalesjen at jeg kjøpte denne vognen da den skygger så godt og vi skulle være en mnd i Miami med en 7 mnd gammel baby og sol hele tiden. Mye utstyr man kan kjøpe til denne vognen. Anbefaler å ta en titt på ebay visst du skal kjøpe utstyr, mye billigere!
mariabee Skrevet 12. februar 2012 #6 Skrevet 12. februar 2012 Noen som vet hvor lenge man kan bruke trillen? tenkte på lengd og kg vekt?
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2012 #7 Skrevet 12. februar 2012 På vekt står det 23kg, men det ser du inne på barnashus.no også. Lengde er jeg usikker på men gutten min på 1 1/2år har mye å vokse på i den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå