Gå til innhold

Noen som har prøvd Babyjogger City Mini?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi har den som trille, den med 3 hjul.

Er fornøyd med at det er full liggestilling og god kalesje. Er også super enkel og legge sammen. Er og praktisk at det er mulig å kjøpe mye ekstra tilbehør til den.

Er mindre fornøyd med at jeg synes den er så bred ved hjula at det noen plasser er vanskelig å komme frem. Synes og at den er litt ustødig som 3 hjuling.

Kunne godt kjøpt vogna igjen, men da ville jeg hatt den med 4 hjul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde også tenkt på denne trillen, men tror det blir en Maclaren xt i stedet for, liker mye bedre vogner med 4 hjul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde også tenkt på denne trillen, men tror det blir en Maclaren xt i stedet for, liker mye bedre vogner med 4 hjul!

 

Du får den med 4 hjul også. hvis det er eneste som stopper deg fra å kjøpe den

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har denne og er veldig fornøyd. Brukt den mest når vi har vært på ferie. Veldig lett vogn, enkel å slå sammen, god plass under vognen og lett og god å trille. Kalesjen beskytter godt mot sol og vind. Det var på grunn av kalesjen at jeg kjøpte denne vognen da den skygger så godt og vi skulle være en mnd i Miami med en 7 mnd gammel baby og sol hele tiden.

 

Mye utstyr man kan kjøpe til denne vognen. Anbefaler å ta en titt på ebay visst du skal kjøpe utstyr, mye billigere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På vekt står det 23kg, men det ser du inne på barnashus.no også. Lengde er jeg usikker på men gutten min på 1 1/2år har mye å vokse på i den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...