Gå til innhold

Gruer meg til de to neste dagene på jobb.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Og er veldig irritert og skuffet over meg selv - burde være voksen nok til å fikse jobben. Gruer meg periodevis mue for jobb - ganske mye uten grunn, og det er jo egentlig dumt. Flere som gruer seg til jobb noen dager?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3

Jeg jobber for å leve, jeg lever ikke for å jobbe. Og kunne jeg velge, ja da hadde jeg blitt hjemme..men blir ikke mange kronene av det.

 

Hadde det enda vært en givende jobb...blæ, jobb er dritt innimellom, og det er helt lov å si at man gruer seg til å jobbe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg igjen.. .gruer meg ofte til jobb...men som regel viser det seg å være uten grunn!! Men jeg har en jobb som innebærer mye psykisk slitsomme situasjoner, jobber tett med mennesker med tidvis store problemer.. bruker mye av meg selv i jobben og synes derfor det er veldig godt å være hjemme på fridagene mine!

 

Tenker som deg også at jeg burde være "voksen nok" til å ikke grue meg... men jeg er nok en type menneske som bruker mye tid på å bekymre meg og tenke og fundere..og må bare innse at jeg etterhvert må prøve å finne meg en jobb som ikke innebærer så mye ansvar da jeg merker at det sliter...

 

så jeg skjønner deg veldig godt, men håper du klarer å finne metoder som gjør ar du slipper å grue deg så mye, det tar jo mye energi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke det at jeg ikke har lyst til å jobbe egentlig, men gruer meg til å de tøffe møtene som står for tur først denne uka. ønsker ofte at jobben ikke hadde krevd så mye av følelsene mine innimellom, det er til tide tøft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg igjen.. .gruer meg ofte til jobb...men som regel viser det seg å være uten grunn!! Men jeg har en jobb som innebærer mye psykisk slitsomme situasjoner, jobber tett med mennesker med tidvis store problemer.. bruker mye av meg selv i jobben og synes derfor det er veldig godt å være hjemme på fridagene mine!

 

Tenker som deg også at jeg burde være "voksen nok" til å ikke grue meg... men jeg er nok en type menneske som bruker mye tid på å bekymre meg og tenke og fundere..og må bare innse at jeg etterhvert må prøve å finne meg en jobb som ikke innebærer så mye ansvar da jeg merker at det sliter...

 

så jeg skjønner deg veldig godt, men håper du klarer å finne metoder som gjør ar du slipper å grue deg så mye, det tar jo mye energi!

Ja, akkurat sånn du beskriver har jeg det (pluss at jeg i tillegg bruker fridager til å være helt nede pga det jeg gruer meg til). Huff, kjenner at dette ikke er bra. Tenker også mot jobbskifte, i hvertfall i perioder.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Virker jo som du ikke trives i jobben din og det er jo ok.

Jeg vantrives i jobben min og har bestemt meg for at jeg skal ha en ny jobb. Jeg har en fysisk jobb, jobber tett på mensker, har høy krav til kvalitet og utrolig liten tid. Alt dette fører til at vi jager fra vi begynner til vi er ferdige og det orker jeg ikke over flere år så da vil jeg heller bytte selv om jeg med stor sannsynlighet blir forfremmet om ca seks måneder.

 

Blir sjalu og nesten kvalm når jeg hører om menesker som trives såååå godt i jobben sin, de elsker hva de driver med og skulle gjerne ha jobbet mer. DET vil jeg også ha!!!

 

Kanskje du også skal vurdere å skifte beite?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meg som er # 4. Hver gang jeg hører om folk som sier at de elsker jobben sin kjenner jeg en "tung" følelse i magen da jeg aldri har opplevd å elske jobben min. Jeg har fantastiske kollegaer, og opplever mange gode øyeblikk på jobb, men bruker mye tid, energi og tankevirksomhet på å tenke på og grue meg til spesifikke ting på jobb og skulle heller ønske jeg kunne bruke denne energien på barna mine, forholdet mitt og hobbier.. huff..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan bare si at jeg også har det sånn (altfor ofte).. Våkner om natten og blir liggende å svette og vri meg fordi jeg kommmer på ting jeg har glemt som skulle vært gjort eller ting jeg kan ha gjort feil. Bruker mye tanker der jeg burde fokusert på barna mine til å grue meg til neste arbeidsdag...

 

Huff jeg har studert i 5 år, for å få en jobb som gjør meg stresset og utslitt.. (og som ikke en gang er særlig godt betalt...) synes det er helt forferdelig at jeg aldri gleder meg til å gå på jobb...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...