Gå til innhold

Kan jeg få hjelp hos legen nå med å bli gravid?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har prøvd siden august, og ingenting ennå... vet de sier ett år, men han kan vel kanskje gi meg råd allefall...

 

Eller er det noen kjærringråd ute å går her? har børt bidronninggele, og wild jam... flere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tviler på du får hjelp enda, tror ett-års-regelen er ganske absolutt med mindre du eller mannen har kjente problemer som gjør at det er grunn til å starte tidligere. Men du kan jo alltids spørre om råd :)

Anbefaler eggløsningstest, det er mange som ikke har eggløsning når de tror de har den, og kombinert med litt for lite sex så blir det ikke barn av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legen vil ikke utrede deg nei, det er jo ingenting som tilsier at du ikke kan bli gravid. Det kan ta opptill ett år, så du må nok bare smøre deg med tålmodighet.

 

ønsker deg masse lykke til, og håper du blir gravid snarest :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd med EL test, funka ikke :(

Men han kan vel gi meg råd ang helsekostprodukter :P

 

Håper å spira sitter snart... :) så får bare smøre meg med tålmodighet :) Men tar veldig gjerne i mot kjerringråd da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen råd om hvordan lykkes raskt, vi endte opp med assistert befruktning. Men jeg har litt erfaring med å orøve lenge, og vil råde deg til å styre minst mulig. Ikke sånn "det skjer ikke når du stresser", det er faktisk sårende i lengden, det jeg mener er at det er lett å gå helt opp i babyorosjektet og da er det lett at man sliter seg ut.

 

Slutt med telling av dager og eggløsningstester og ha sex 2-3 ganger i uka i stedet. Det er ikke gøy med sex på kommando..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet...men er ikke så veldig lett å koble det ut :P hehe, men skjønner hva du mener da :)

 

har kutta ut el tester, teller ikke dagene noe annet enn at jeg vet akkurat på dagen når mensen skal komme osv...

 

Og vi har igrunn sex når det passer oss :P hehe :) om det er 2 ganger i uka, eller 7... :)

Men kjedelig å vente, det er det uansett ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...