Anonym bruker Skrevet 12. februar 2012 #1 Skrevet 12. februar 2012 Har hatt en skikkelig skrikebaby, og slitt så inni hampen med denna sovinga! skrik nesten heele tiden. Har følt at jeg har gått på automat.. Fra dag en har alt vært et slit, føler jeg.. Følte jeg var deprimert hele tiden. Sånn var det til hun var ca 7 mnd. etter det gikk det seg gradvis til. Nå er hun 10 mnd, og vi kan gå og legge hun, uten skrik hyl og atter hyl, gå ut og bare sette oss ned i sofaen og slappe helt av og vite at hun sovner.. Få en hel natt søvn uten en eneste lyd! GUD, så takknemlig jeg er for det.. Jeg trodde aldri i mine villeste drømmer at vi skulle komme hit vi er nå!! Får en så utrolig god følelse når jeg nå tenker over det her. Måtte bare få det ut. ALL den frustrasjonen som var er nå vekke.. Herlighet.. Får helt frysninger når jeg tenker tilbake på hvor sliten jeg var.. Nå gikk det opp for meg hvor heldige vi er blitt!
min<3 Skrevet 12. februar 2012 #2 Skrevet 12. februar 2012 All ære til alle dere flinke mødre og fedre med babyer som "ikke vet sitt eget beste" når det gjelder både søvn,spising mm. Dere gjør en kjempe jobb og jeg bøyer meg i støvet. Stor klem
Snart mamma <3 Skrevet 12. februar 2012 #3 Skrevet 12. februar 2012 Håper vi kommer oss dit også snart.. Sukk. Veldig glad på dine vegne!
Hannah- Skrevet 12. februar 2012 #4 Skrevet 12. februar 2012 Åh, det hørtes godt ut! Kanskje det er hÅp for oss andre ogsÅ.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2012 #5 Skrevet 12. februar 2012 Vet du jeg kjenner meg sånn igjen i det du skriver.. Vi er på god vei vi også, heldigvis Som førstegangsmamma og en pode med skikkelig kolikk har jeg aldri følt meg så mislykka i mitt liv. Jeg vandra rundt i stua og gråt sammen med mini samtidig som jeg tenkte at dette får jeg aldri til!! Nå har vi bedre dager vi har fine dager. Han er ikke den beste på søvn på dagtid, men vi begynner å få dreisen på natta og noen rutiner. Fint å se andre komme i mål og at du vil dele dine erfaringer med oss Grattis, du er en kjempe flink mamma HI
januarbaby012 Skrevet 12. februar 2012 #6 Skrevet 12. februar 2012 jeg er også glad på dine vegne og så flott at all frustrasjonen er vekke. kos deg
<3 3xM <3 Skrevet 12. februar 2012 #7 Skrevet 12. februar 2012 Det er skjønt når ting går seg til. :-) har slitt selv med kolikkbarn, men vi var smarte og gikk til kiropraktor da hun var 5 uker gml og ble kvitt det på 3-4 behandlinger. Etter det var det stor endring, men slet med dagsøvnen leeenge etter... Nå er hun ca 5 mnd, og har så og si ingen problemer med det heller lenger. Så til dere som sliter med skrike-barn; hang in there! Til deg to over dette innlegget; jeg har gjort det samme som deg. Tråkket rundt i stuen natt som dag, i flere timer. Grått minst like mye som babyen, og følt meg håpløs og fullstendig utilstrekkelig. Men nå kunne jeg ikke hatt det bedre! :-) bare ELSKER å være mamma'n til min lille go'jente! Det er rart å se tilbake, men også veldig godt. For da ser man hvor fantastisk god jobb man har gjort - og gjør! :-) og hvor glad man er i den lille. Det er verdt strevet! Fortsatt god morsdag til dere alle!!!! :-)
lillelykkelig ♥ jenten min ♥ Skrevet 13. februar 2012 #8 Skrevet 13. februar 2012 Jeg veeet, det er så utrolig deilig å endelig kunne slenge seg på sofaen og vite at hun har sovnet helt av seg selv!! Vi sliter fortsatt på dagtid, og hvis det er tenner på gang kan jeg bruke 3 timer!!!! Men det er ingenting i forhold til å gå å vugge en baby i armene i 6 mnd, og det eneste hun sover på en dag er maks 1,5 time..... Vet ikke om jeg orker dette engang til, men har såååååååå lyst på 3-4 babyer! Og da opplever jeg det garantert igjen, men nå vet jeg i hvert fall hva jeg kan gjøre, hehe..
C.L.H85 Skrevet 13. februar 2012 #9 Skrevet 13. februar 2012 Kjenner meg sååå igjen He he. Utrolig deilig når det plutselig ikke virker som om ungen skal skrike og ikke sove frem til skolestart Kjempe glad på deres vegne
Anonym bruker Skrevet 13. februar 2012 #10 Skrevet 13. februar 2012 Takk for kjempefine svar!! Varmer hjertet <3 HI. Ja, til dere som enda sliter med skriking og søvn. Heng i! Det blir bedre med tiden!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå