Gå til innhold

Opp kl 06 med barna, kjøpte gave fra dem til meg selv, husarbeid hele dagen, og nå..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

..er far så sliten etter 10 minutters støvsuging at han bare måtte ha seg et bad.

 

Begynner å innse at skilsmissen vi står midt oppi nok ikke var så dum likevel, greiere å være helt aleine for da slipper man iallefall å skape seg teite forhåpninger som bare knuses likevel (håpte feks kanskje at jeg kunne få sove lenge idag, bade, etc, men sånn ble det ikke nei)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

..er far så sliten etter 10 minutters støvsuging at han bare måtte ha seg et bad.

 

Begynner å innse at skilsmissen vi står midt oppi nok ikke var så dum likevel, greiere å være helt aleine for da slipper man iallefall å skape seg teite forhåpninger som bare knuses likevel (håpte feks kanskje at jeg kunne få sove lenge idag, bade, etc, men sånn ble det ikke nei)

 

Nei, det ble ikke noe stas på meg heller gitt. Mannen sov frampå og etterpå ble han superfurten da jeg sa at han ikke fikk gå på treningstur (han holdt på med sitt i hele går, inkl tur alene og med kompis). Da jeg i dag sa at han fikk bli hjemme, ble han pottesur og satt lenge og furtet. Han sa gang på gang; "du får lage en liste over hva jeg skal gjøre og klokkeslett du da". Han syns jeg bestemmer over tiden hans. Han trener ganske mye og for det meste går det greit, men han glemmer både meg, barn og husarbeid. Og når jeg setter foten ned blir det ikke så greit for han og han blir dritfrekk. Jeg føler meg som moren hans. Begynner å snuse på separasjonspapirene snart..

 

Føler med deg. God morsdag fra meg til deg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...