Gå til innhold

Føler du deg litt nedenfor i dag? Jeg lurer på om jeg har grunnen til det...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Morsdag, bryllupsdager o.l. Jeg tror mange, inners inne, kunne ønske en liiiiiiten oppmerksomhet på dagen.

 

Ja, personlig mening det her... morsdag er ikke så big deal, men jeg kjenner på alle morsdager at jeg bestemmer meg for at det fra nå a IKKE finnes farsdag heller (som skal feires).

 

Min mann gjør ikke en døyt for at barna skal gjøre en LITEN ting for sin mor, ikke så mye som en tegning eller NOE.

 

Kanskje ikke grunnen til jeg er nedenfor i dag... men jeg tror det i allefall er med å bidra til det.

 

Ser på facebook MANGE som KLAGER på at de ikke er husket på i dag... det er ikke helt meg å klage på det... holder det heller inne (jeg har ytret ønske om å feire de ulike fager, men han mener det er TULL, men samtigi er han IKKE lei seg når han får kake og yndlingsmaten sin på farsdagene sine). Ingen blowjob denne bryllupsdagen som snart kommer, det er bombesikkert!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

synd at han ikke gjorde noe for deg på dagen. Jeg håper barna dine gjør noe på dagen din når de selv er store nok til å organisere ting. Jeg vet at vi gjorde masse for min mor fra vi selv klarte å organisere det, min far løftet ikke en finger!

 

Det er koselig å bli gjort stas på, det unner jeg alle mødre (og fedre)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri ytret ønske om noen feiring av morsdagen, jeg liker ikke feiringer, men "alle andre" blir jo gjort stas på. Jeg er bare misunnelig på alle som har menn som ordner kake eller hjelper barna å lage frokost.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her.. ingenting her heller... mannen har hatt fri hele dagen fordi jeg har vært borte med barna fra i går til i dag... da vi kom hjem kl 17, fikk han eldste til å si gratulerer... har mao ikke en gang giddet å lage en liten kake når han har hatt fri hele helgen...

 

Sier som en på jobb sa her en dag "når du har fått barn er det forbi"... Først er det barna, så er det mannen (eller omvendt??), så er det øvrig familie (og jobben før det igjen selvsagt) og da er det ikke mer igjen til mor... er bare så dritt lei om dagen, at det aldri, aldri er noe igjen til meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen mann som kan ta med sønnen min ut og kjøpe en liten morsdags gave til meg eller gjøre noe spes. for meg. Men gutten laget et lite kort til meg på skolen, og det syns jeg var kjempe koselig.

 

Men det som var enda mer koselig, var at hun ene svigerinna mi tok med gutten min ut en tur i går. Visste ikke hva det var dem skulle, men det viste seg at hun tok han med til en butikk og lot han velge en liten gave til meg. Så overraskelsen var stor da han kom inn til meg i dag morges med en liten gave. Hadde ikke forventet noe gave i det hele tatt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk heller ikke noen stor overraskelse, men jeg fikk sove til jeg våknet av meg selv klokken 10.30. Og det er maaaange år siden, så det var den beste gaven jeg kunne fått!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nja, jeg er ikke så veldig deppa. Men det er vel fordi mannen gjør masse for å vise at han setter pris på meg i hverdagen.

 

Som å varme bilsetet før jeg kommer ut i bilen, ta med marsipankake med rosa lokk hjem en vanlig tirsdag- fordi jeg elsker marsipankake og min favorittfarge er rosa, kile meg på ryggen hver kveld før vi sovner, og fordi han tok med seg ungen ut på tur fra morgenen av både igår og idag, siden jeg er influensasyk og trenger fred og ro, eller dra ut sent en fredags kveld for å kjøpe Pepsi Max og sjokolade til meg fordi han vil jeg skal kose meg i helga.

 

Sånne ting.

 

Da blir det fryktelig lite viktig om det "mangler" et kort eller en blomsterkvast på slike "bestemte" dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt "morsomt", for jeg tror om "mennene" hadde feiret morsdagen, feiret mor til deres felles barn - så tror jeg disse "mennene" hadde fått i dobbel dose tilbake :)

 

 

Mine på 4 og 7 år kom med havregryn og et glass vann til meg på senga tiiiidlig i dag, hehe, det var veldig søtt gjort, siden faren dems IKKE hadde bidradd med noe når det kom til den ideen :)

 

Så har jeg fått tegninger også, helt supert!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...