Gå til innhold

Eg skal vitja Gudrun på torsdag.


Anne-B.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest sug lut

Vel, det er vinter, snø, men du trenger neppe å vasse opp til livet i sentrum (eller for den saks skyld gjennom vannpytter) ... Minus sju i øyeblikket, jeg veksler mellom Sorel fordi de er greie i løssnø når vi går i skauen, joggesko fordi det er deilig, og fjellskoa mine fordi de har god såle. Men det kan jo hende du er mer elegant enn meg både inni og utapå, jeg skal bli elegant når jeg får sovet et år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, det er vinter, snø, men du trenger neppe å vasse opp til livet i sentrum (eller for den saks skyld gjennom vannpytter) ... Minus sju i øyeblikket, jeg veksler mellom Sorel fordi de er greie i løssnø når vi går i skauen, joggesko fordi det er deilig, og fjellskoa mine fordi de har god såle. Men det kan jo hende du er mer elegant enn meg både inni og utapå, jeg skal bli elegant når jeg får sovet et år.

 

Da blir det joggesko. Jeg må kjøpe nye, har gått ut mine på jobb. Nye joggesko er deilig deilig deilig, de fordommene jeg en gang måtte ha, er blåst vekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest amandine

Joggesko er super! MMmmmmm jeg og må nok ha nye jeg også.Her plasker det ned i dag, all isen forsvinner- hei! VåR På VEI!!(Optimist som vanlig)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...