Gå til innhold

Var på kiel båten i helgen, og der traff jeg mann med BLÅ Leopard mønstret TRUSE!


Mamma til 3 gutter-<-@

Anbefalte innlegg

Noen av dere kjenner til historien jeg har fra Langesund Sjærgårds hotell.

 

Her kommer det en nr 2, dog ikke like morsom ;D

 

Jeg var på kiel båten i helgen, og vi gikk for å bade på lørdagen etter å ha vært i land. Kommer inn på badeland og setter oss i boblebadet.

 

Nedenfor ser jeg en mann som svømmer MOT strømmen, altså han stod helt på stedet vil, mens han gjorde svømmetak.

 

Når han reiste seg opp av vannet viser det seg at han hadde på seg en BLå Leopard mønstret TRUSE! WTF. Hva er det med meg å møte på slike da?

 

Folka som jeg var med stirred og noen av barna lo av han. Han skulle ta sklia og da svingte han rompa si opp trappa. Vi ble sittendes å le litt, samtidig som han da begynte å kikke på oss. Han var helt alene på dette badelandet også (enda mer merkelig).

 

Jeg fikk nåja når han kikket tilbake, åh nei tenkte jeg, orker ikke sånt jeg.

 

Noen som har sett denne trusen før?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kira 1+1 underveis

Kommer aldri til å glemme historien din...., den er en god oppmuntring hvis man har en dårlig dag. Ler så godt av den, og mannen har sett spørrende på meg flere ganger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns dere var litt slemme jeg da, sitte åpenlyst å le av en annen på den måten, til og med så åpenlyst at han merket det.

Og hva gjør det at han var alene i bassenget?

 

Jeg har mange ganger vært alene i bassenget, har til og med tatt sklia mens jeg var alene, og jeg har foresten også en bikini med dyremønster på, ikke zebra da, men uansett.

 

Så jeg sier WTF går det av dere? Mobbing?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zebratrusa var myyye morsommere ja.

 

Du har ikke tenkt over hvorfor det bassenget heter nettopp motstrømsbasseng? Meninga er å svømme mot strømmen for treninga sin del. Svømmer du med strømmen du kanskje? ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg svømmer ikke der, ser bare at barna leker med strømmen :P Og ikke visste jeg engang at bassenget heter det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...