Anonym bruker Skrevet 12. februar 2012 #1 Skrevet 12. februar 2012 Er det ok å bruke vanlig bomull skjorte OVER ullbody?er det ikke viktigst at det er ull innerst?Jeg bruker mest tynn ullbody(uten armer..singlet heter det vell;)) og tynn ullgenser over(til å gå inne i).... Har ei barnehage jente på 1 år som da ikke kan si ifra om hun er kald... hva bruker dere?
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2012 #3 Skrevet 12. februar 2012 flott!hehe...er så redd hun skal fryse:P *hønemor* synes det er så kjedelig med bare de ulltrøyene hun har, også synes jeg det blir litt for kaldt med bare en tynn ullbody:P *for et problem*hehehe;)
maxim Skrevet 12. februar 2012 #4 Skrevet 12. februar 2012 bomull kan fint brukes over, så kan du heller ha en ull genser ekstra i barnehagen som de kan ta på hvis behovet melder seg
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2012 #5 Skrevet 12. februar 2012 Jeg har på ull undertøy(trøye og strømpebukse) og vanlige klær over når jeg leverer i bhg og så har hun to strikkesett i ull i bhg. Da tar de av de vanlige klærne og tar på henne ull lag to før de tar på dressen og går ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå