Anonym bruker Skrevet 12. februar 2012 #1 Del Skrevet 12. februar 2012 Er det ok å bruke vanlig bomull skjorte OVER ullbody?er det ikke viktigst at det er ull innerst?Jeg bruker mest tynn ullbody(uten armer..singlet heter det vell;)) og tynn ullgenser over(til å gå inne i).... Har ei barnehage jente på 1 år som da ikke kan si ifra om hun er kald... hva bruker dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2012 #2 Del Skrevet 12. februar 2012 Ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2012 #3 Del Skrevet 12. februar 2012 flott!hehe...er så redd hun skal fryse:P *hønemor* synes det er så kjedelig med bare de ulltrøyene hun har, også synes jeg det blir litt for kaldt med bare en tynn ullbody:P *for et problem*hehehe;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maxim Skrevet 12. februar 2012 #4 Del Skrevet 12. februar 2012 bomull kan fint brukes over, så kan du heller ha en ull genser ekstra i barnehagen som de kan ta på hvis behovet melder seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2012 #5 Del Skrevet 12. februar 2012 Jeg har på ull undertøy(trøye og strømpebukse) og vanlige klær over når jeg leverer i bhg og så har hun to strikkesett i ull i bhg. Da tar de av de vanlige klærne og tar på henne ull lag to før de tar på dressen og går ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå