Gå til innhold

Ikke mensen og negativ graviditetstest.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skulle hatt mensen 28 januar, så er ganske langt over. Men siden jeg ammer ganske mye enda og har en liten en på 6 snart 7 mnd har jeg tenkt at den er forsinket denne mnd selv om den har vært regelmessig siden jeg fikk igjen menstrasjonen for 6 mnd siden.

 

Men da jeg begynte å bli kvalm på morgenen så tok jeg en test, da var jeg 8 dager over, men det var negativ. Pustet lettet ut. Men nå begynner jeg å bli enda mer kvalm om morgenen, må trø i meg en tørr kjeks, salt potetgull og vann for å dempe kvalmen. Og det måtte jeg de andre gangene jeg var gravid.

 

Så her om dagen tok jeg en ny test, men den var også negativ. Så da er jeg ikke gravid, men det som er jeg føler meg gravid. Så nå lurer jeg på hvor vanlig er det med innbilt svangerskap?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet en lege sa til ei gravid dame som han trodde ikke var gravid, at inbilt svangerskap aldri forekommer hos noen som ikke i utgangspunktet bevisst forsøker/ønsker å bli gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette snakket hører faktisk hjemme på et legekontor, og ikke på et forum. Ring legen i morgen. :)

 

Det er bare så innmari lang ventetid hos legen. Har time, men ikke før om en eeeevighet, føles i allefall slik ut. Så vil jo bare få luftet litt tanker her inne. Kan jo være andre her som har vært i en lik situasjon.

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet en lege sa til ei gravid dame som han trodde ikke var gravid, at inbilt svangerskap aldri forekommer hos noen som ikke i utgangspunktet bevisst forsøker/ønsker å bli gravid.

 

Vel vi prøver garantert ikke å bli gravid.

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...