Gå til innhold

Uff:( Har en sønn 6år som viser frem tissen og rompa stadig i upassende situasjoner...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har snakket med han om det mange ganger. Er så fortvilet nå og vet ikke hva jeg skasl gjøre... Har ingen mistanke om seksuelle overgrep... Gråter i fortvilelse:( Hvordan hjelpe han å forstå at det ikke er greit?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er laaaaangt unna uvanlig i den alderen. Så bare la være å gi han oppmerksomhet for det så går det over av seg selv.

 

Da min var i den perioden sa jeg bare rolig; Slikt gjør man ikke, hadde du vært voksen og gjort slik hadde politiet kommet og tatt deg, for det er ulovlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er laaaaangt unna uvanlig i den alderen. Så bare la være å gi han oppmerksomhet for det så går det over av seg selv.

 

Da min var i den perioden sa jeg bare rolig; Slikt gjør man ikke, hadde du vært voksen og gjort slik hadde politiet kommet og tatt deg, for det er ulovlig.

 

å true med politiet er ALDRI en god ting!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har liksom aldri opplevd at barna til noen jeg kjenner har holdt på slik. Vi har ikke truet med politiet, men sagt at det ikke er greit og at tissen og rompa er privat og ikke for alle å se. Har sagt at det som voksen ikke er lov å være naken hvor som helst... Frustrerende:(

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er laaaaangt unna uvanlig i den alderen. Så bare la være å gi han oppmerksomhet for det så går det over av seg selv.

 

Da min var i den perioden sa jeg bare rolig; Slikt gjør man ikke, hadde du vært voksen og gjort slik hadde politiet kommet og tatt deg, for det er ulovlig.

 

å true med politiet er ALDRI en god ting!

 

 

Han var og er ekstremt opptatt av lov og orden, hva som er lov og hva som er forbudt. Sier lett ifra om han ser noe som er galt, har både snakket til foreldre i barnehagen som feilparkerer, og vet hva han mener om tagging., he he.

Så hos oss er det perfekt vinkling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er laaaaangt unna uvanlig i den alderen. Så bare la være å gi han oppmerksomhet for det så går det over av seg selv.

 

Da min var i den perioden sa jeg bare rolig; Slikt gjør man ikke, hadde du vært voksen og gjort slik hadde politiet kommet og tatt deg, for det er ulovlig.

 

Pappa sa til meg en gang jeg var veldig liten - max 3-4 år - at politiet kunne komme å hente meg fordi jeg spiste av en bolle før vi hadde betalt på butikken. Jeg var livredd leeeenge, og dette er ett minne jeg får vondt i magen av den dag i dag.

 

Tanta mi sa også at politiet kunne komme en gang vi hylte og skrålte ute på altanen (Jeg var kanskje 6 år). Jeg hadde mareritt om politiet i åresvis etterpå.

 

Har iallfall lært meg at jeg ALDRI truer barn med politiet. Det er for det første løgn, og for det andre så er det utrolig dårlig gjort å få barn til å tro at de har gjort noe kriminelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er laaaaangt unna uvanlig i den alderen. Så bare la være å gi han oppmerksomhet for det så går det over av seg selv.

 

Da min var i den perioden sa jeg bare rolig; Slikt gjør man ikke, hadde du vært voksen og gjort slik hadde politiet kommet og tatt deg, for det er ulovlig.

 

Pappa sa til meg en gang jeg var veldig liten - max 3-4 år - at politiet kunne komme å hente meg fordi jeg spiste av en bolle før vi hadde betalt på butikken. Jeg var livredd leeeenge, og dette er ett minne jeg får vondt i magen av den dag i dag.

 

Tanta mi sa også at politiet kunne komme en gang vi hylte og skrålte ute på altanen (Jeg var kanskje 6 år). Jeg hadde mareritt om politiet i åresvis etterpå.

 

Har iallfall lært meg at jeg ALDRI truer barn med politiet. Det er for det første løgn, og for det andre så er det utrolig dårlig gjort å få barn til å tro at de har gjort noe kriminelt.

 

(Var feil innlegg jeg svarte på, men dere skjønner vell hva jeg mener :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er laaaaangt unna uvanlig i den alderen. Så bare la være å gi han oppmerksomhet for det så går det over av seg selv.

 

Da min var i den perioden sa jeg bare rolig; Slikt gjør man ikke, hadde du vært voksen og gjort slik hadde politiet kommet og tatt deg, for det er ulovlig.

 

å true med politiet er ALDRI en god ting!

 

Det er da ikke å true med politiet å forklare at for voksne er den typen oppførsel forbudt? Hun sa ike at politiet skulle komme og ta ham, men at det hadde skjedd dersom an hadde vært voksen. Og det er jo helt sant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...