Gå til innhold

Barselgave til mor? :)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Min kjære søster må ta keisersnitt allerede i neste uke, da er hun 37 uker på vei.. ønsker i tillegg til babyen å kjøpe henne noe fint. Har dere noen tips? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Beste barselgaven jeg fikk var en stor kurv fra alle venninne mine som inneholdt et par nye olabukser (jævlig digg å endelig kunne slippe "telt-buksene), to singletter, dujssåpe, dusjkrem, sjokolade, vin, en god bok og hårfarge.

Beste gaven ever! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En a-derma krem til kroppen, håndkrem uten parfyme, deilig shampoo og balsam.

 

Dette hadde jeg med meg til etter fødselen og det føltes ut som deilig luksus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med de andre her, velværeprodukter er et must. Særlig en god håndkrem, siden man med de små må vaske hendene hele tiden!

Endret av Fucoc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ull til mor. Hvis du vet hun er innstilt på å amme - er ull gull! Ellers så synes jeg en parfymefri håndkrem var superlurt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ull til mor. Hvis du vet hun er innstilt på å amme - er ull gull! Ellers så synes jeg en parfymefri håndkrem var superlurt!

 

 

Da vil jeg si at dette var en dårlig gave. Mange tåler ikke ull, eller finner det ubehagelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ull er jo ikke en dårlig gave, om du kjenner personen, og vet den tåler det:)

 

Jeg ville kanskje bestilt en time på frisørsalong en dag jeg hadde fri, så kunne moren ha klipt seg og jeg passet unge:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jenta til Henrik

Hva med et smykke i englebarn-seien? Det har jeg fått av søsteren min hver gang jeg har fått barn. Kjempekoselig :)

 

Eller gavekort på ansiktspleie, fotpleie, massasje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frisørsalong var slettes ikke dumt!!! :D Hun nevnte faktisk at hun ikke har vært hos frisøren på veeeldig lenge.. Takk for mange gode tips :):) Går det an å bestille gavekort på frisørsalong?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...