Anonym bruker Skrevet 12. februar 2012 #1 Skrevet 12. februar 2012 Min kjære søster må ta keisersnitt allerede i neste uke, da er hun 37 uker på vei.. ønsker i tillegg til babyen å kjøpe henne noe fint. Har dere noen tips?
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2012 #2 Skrevet 12. februar 2012 Beste barselgaven jeg fikk var en stor kurv fra alle venninne mine som inneholdt et par nye olabukser (jævlig digg å endelig kunne slippe "telt-buksene), to singletter, dujssåpe, dusjkrem, sjokolade, vin, en god bok og hårfarge. Beste gaven ever! :-)
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2012 #3 Skrevet 12. februar 2012 En a-derma krem til kroppen, håndkrem uten parfyme, deilig shampoo og balsam. Dette hadde jeg med meg til etter fødselen og det føltes ut som deilig luksus.
Diddels Skrevet 12. februar 2012 #4 Skrevet 12. februar 2012 (endret) Enig med de andre her, velværeprodukter er et must. Særlig en god håndkrem, siden man med de små må vaske hendene hele tiden! Endret 12. februar 2012 av Fucoc
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2012 #6 Skrevet 12. februar 2012 En god amme genser Dårlig gave med tanke på at ikke alle vil eller kan amme
Brillefint - Jadda! Skrevet 12. februar 2012 #7 Skrevet 12. februar 2012 Ull til mor. Hvis du vet hun er innstilt på å amme - er ull gull! Ellers så synes jeg en parfymefri håndkrem var superlurt!
Heada Skrevet 12. februar 2012 #8 Skrevet 12. februar 2012 Uansett hva. Jeg fikk ikke gave fra mitt barns far. Og det var jeg kjempeskuffa over.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2012 #9 Skrevet 12. februar 2012 Ull til mor. Hvis du vet hun er innstilt på å amme - er ull gull! Ellers så synes jeg en parfymefri håndkrem var superlurt! Da vil jeg si at dette var en dårlig gave. Mange tåler ikke ull, eller finner det ubehagelig.
♥Nemi♥ Skrevet 12. februar 2012 #10 Skrevet 12. februar 2012 Ull er jo ikke en dårlig gave, om du kjenner personen, og vet den tåler det:) Jeg ville kanskje bestilt en time på frisørsalong en dag jeg hadde fri, så kunne moren ha klipt seg og jeg passet unge:)
Gjest Jenta til Henrik Skrevet 12. februar 2012 #11 Skrevet 12. februar 2012 Hva med et smykke i englebarn-seien? Det har jeg fått av søsteren min hver gang jeg har fått barn. Kjempekoselig Eller gavekort på ansiktspleie, fotpleie, massasje?
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2012 #12 Skrevet 12. februar 2012 Frisørsalong var slettes ikke dumt!!! Hun nevnte faktisk at hun ikke har vært hos frisøren på veeeldig lenge.. Takk for mange gode tips :) Går det an å bestille gavekort på frisørsalong?
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2012 #13 Skrevet 12. februar 2012 Javisst, jeg fikk gavekort på klipp, hodebunnsmassasje og kur av mannen min en gang. Skikkelig deilig gave!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå