Gå til innhold

Skal jeg sende en sms....eller ikke?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har fått relativt god kontakt med en fyr på nettdate, men har ikke truffet han ennå. Vi bor i to forskjellig byer og både han og jeg er relativt opptatt med jobb og annet.

 

I helgen har han dratt på en kompistur og neste uke skulle han reise med jobben, men sa at han skulle logge seg på msn fra hotellet i løpet av uka.

 

Vi har snakket ca. to ganger i uka, og selv om det har blitt relativt hot noen ganger så føler jeg at vi har funnet tonen og har gode vibrasjoner....gjennom skjermen.

 

Har fått mobilnummeret hans, men det var i en "send meg et bilde"-sammenheng. Jeg sendte det heller over e-mail, så han har ikke nummeret mitt.

 

Har så lyst til å sende han en påminner om at han surrer rundt i hodet mitt, MEN jeg vil ikke være masete. Han er tross alt på tur og har sikkert helt andre ting i hodet enn meg.

 

Hva bør jeg gjøre....vente litt eller sende en liten sms?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet ikke, men det er jo fult mulig at han har hatt deg i tankene sine også, selv om han har vært litt opptatt? Vanskelig situasjon :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke, men det er jo fult mulig at han har hatt deg i tankene sine også, selv om han har vært litt opptatt? Vanskelig situasjon :/

 

HI

Ja, det aner jeg jo ikke noe om. Ønsker bare ikke å være for intens heller...tror jeg venter til uka...det er vel kanskje best;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo sende han en sms om at du håper han koser seg på tur f.eks? Da viser du jo at du tenker på han, selv om du ikke virker "masete" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo sende han en sms om at du håper han koser seg på tur f.eks? Da viser du jo at du tenker på han, selv om du ikke virker "masete" :)

 

HI

Ja, det kan jeg jo forsåvidt gjøre. Men bare det at i tankegangen min så skjedde det noe når han sa han skulle på tur....med en kompis og kona hans....og så tenkte jeg at det hørtes ut som en St. Valentines-tur, nå som det ligger rett rundt hjørnet....Dumt å tenke sånn men det gjør jeg nå en gang.

 

Turen kan jo ha vært planlagt for lenge siden....det hørtes litt rart ut å dra til Barcelona med en kompis og kona hans....og han alene, to dager før. St.V.

 

Føler det litt dumt da at jeg sender en sms, jeg som han ikke har møtt en gang, tenk om han er på tur med en annen dame?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Livet har lært meg følgende: OM typen er interessert så vil han bli glad for en SMS. Ikke bare det - men om han er interessert så tar han kontakt selv, kjapt!

 

Disse "spillene" mange (spesielt jenter?) driver med, ikke være for pågående, osv, har jeg funnet ut er bare tull! HVIS en type er interessert så setter han pris på at jenta tar kontakt også, om han blir "skremt" av dette så er han faktisk ikke sååå interessert. Og det er vel ikke noe å satse på, vel??

 

Send en SMS! Jo kjappere du finner ut om han er interessert eller ei - jo bedre er det! For er han IKKE interessert - ja da slipper du å kaste bort tid og energi på han!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Livet har lært meg følgende: OM typen er interessert så vil han bli glad for en SMS. Ikke bare det - men om han er interessert så tar han kontakt selv, kjapt!

 

Disse "spillene" mange (spesielt jenter?) driver med, ikke være for pågående, osv, har jeg funnet ut er bare tull! HVIS en type er interessert så setter han pris på at jenta tar kontakt også, om han blir "skremt" av dette så er han faktisk ikke sååå interessert. Og det er vel ikke noe å satse på, vel??

 

Send en SMS! Jo kjappere du finner ut om han er interessert eller ei - jo bedre er det! For er han IKKE interessert - ja da slipper du å kaste bort tid og energi på han!

 

HI

Ok, jeg har sendt sms'n så får vi se. Får jeg ikke noe svar blir det jammen nedtur;(...men jeg får vente og se....holder det oppdatert her jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du får svar :) ikke overanalyser alt, enten så er han interessert og blir glad for meld , ellers er det bare å drite i han :) og er ikke sikkert han har mulighet til å svare med en gang, så ikke sitt og se på tlf til du får svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HI

Fikk svar...passe fornøyd nå ;) Godt jeg sendte, takk for oppmuntring....

 

og der kom det jammen en sms til, i skrivende stund.....så godt det er å være litt småforelsket igjen....mangler bare å treffe fyren nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra :D kos deg med forelskelsen og lykke til videre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

#7 er en veldig klok dame! :) Det er jo helt sant det hun sier. Er han interessert, blir han jo bare kjempeglad for melding!

 

Så fint at du fikk svar! Lykke til! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fant gubben på nett! :) Vi møttes etter kun 3 dager med prat på msn (!) Ble nesten litt sånn *^kjærlighet ved første blikk* opplegg.. Var så spennende.. Husker jeg falt helt pladask for stemmen hans første gang jeg prata med han, dagen før vi møttes!

 

3 mnd senere flyttet vi sammen, og en måned senere igjen ble jeg gravid. :) Gikk rimelig fort i svingene gitt..

 

LYKKE TIL :)

 

Kjenner fler som har møttes på nett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi

Takk for alle koselige oppmuntringer, det blir en spennende tid fremover. Og jeg som skrev meg inn på dette nettstedet kun for å kikke litt, hadde egentlig ikke tid til kjæreste nå pga studier, jobb og barn. Nr. 2 som sendte en melding var han, og det var et eller annet som var annerledes inni meg når jeg så bildet hans, og det var noe med måten han skrev på...som ikke kan forklares...

 

Og så fra der gikk vi videre til msn og nå skal vi snart møtes håper jeg..

 

Selv om jeg egentlig ikke har tid.....tar ikke sjansen på å ikke finne ut av dette..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...