Gå til innhold

Er så forbanna!! Hva skal man forklare til ungene i en slik situasjon??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Mannen var ute med et par kompiser igår. Han kom hjem på morrakvisten, og det drøyde en stund før han kommer og legger seg. Jeg gidder ikke gå og se hva han styrer med.

 

Så står 12-åringen opp, og kommer bestyrtet opp på soverommet. "Det er bæsj over hele badet, ut i ganga og på kjøkkenet", sier hun. "Jeg satt meg på doen, og det var utover hele doen også, det så jeg etterpå".

 

Jeg ble helt kald, og tenkte på alle de gangene jeg har vært oppe tidlig for å tørke oppkast etter han på badet FøR ungene kom opp. Denne ganga orket jeg ikke, og det virket ikke som om han hadde spydd. Noe som viste seg å være sant. Det var jo mye verre! Så oppdaget 12-åringen at faren var innsmurt med drit nedover beinet, i senga. Lakenet var det også dritt på..

 

Jeg ba jentene gå på rommet, og tvang han så opp for å rydde etter seg. Jeg var så forbanna, og sa at han kunne finne seg et annet sted å bo. Jeg er så flau på hans vegne! Sa at han kunne forklare seg for ungene senere. Jeg har sagt at han sikkert var syk...

 

En utblåsning på en morsdag.........:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære vene.. Vet ikke om jeg skal le eller gråte!

 

MÅ han drikke seg så full at han enten spyr ned dassen eller driter ut huset?

 

Flaut og skamfullt! Stakkars jævel.. Han må da være flau selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånt hadde IKKE jeg akseptert av mannen min. FY F....!! Stakkars deg! Vanskelig å forklare for de små. Jeg hadde nok holdt på det at pappa var syk for å skåne dem. Men mannen fortjener ikke å slippe så lett unna, og du fortjener nok en bedre mann, for ingen fortjener å våkne til sånt noen gang og aller minst på morsdagen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære vene.. Vet ikke om jeg skal le eller gråte!

 

Må han drikke seg så full at han enten spyr ned dassen eller driter ut huset?

 

Flaut og skamfullt! Stakkars jævel.. Han må da være flau selv?

 

Ja, han er sikkert flau, og gruer seg nok til å stå opp....Men jeg er så forbanna at jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. Jeg sa til han at han kunne se fram til annenhver helg nå, for da kunne han holde på sånn så mye han ville. Ulempen for han var at han ikke hadde meg til å hjelpe å rydde opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj når det blir sånne episoder bør jo mannen forstå at han kanskje skal drikke litt mindre... Eller så får han finne seg et annet sted å overnatte når han skal ut! Ekkelt at hans byturer skal få sånne konsekvenser for resten av familien :(

Hadde satt et ultimatum for han jeg, at hvis han i det hele tatt vil fortsette å kunne gå ut så får han sørge for å holde seg innenfor grensen av hva han tåler! Evt ta fra han kort og gi han lommepenger på byen. Makan :(

Håper han er langflat og flau i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En skikkelig dealbreaker, både som ektemann/samboer/kjæreste og ikke minst som familiefar. Det gjør man bare ikke. Jeg hadde ikke blitt i det forholdet. Vel og merke siden det ikke er første gang. Alle kan jo "drite på leggen" en gang i blant, men ikke så bokstavelig. Det hadde jeg ikke akseptert. Heller ikke en mann som kasta opp etter hver fyllekule, eller i det hele tatt hadde fyllekuler når han først dro ut. Nei takk du. All kjærlighet til siden, og ut med mannen, så får han krype til korset når han har vost opp. Da kan man se om det er mulig å få til noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen var ute med et par kompiser igår. Han kom hjem på morrakvisten, og det drøyde en stund før han kommer og legger seg. Jeg gidder ikke gå og se hva han styrer med.

 

Så står 12-åringen opp, og kommer bestyrtet opp på soverommet. "Det er bæsj over hele badet, ut i ganga og på kjøkkenet", sier hun. "Jeg satt meg på doen, og det var utover hele doen også, det så jeg etterpå".

 

Jeg ble helt kald, og tenkte på alle de gangene jeg har vært oppe tidlig for å tørke oppkast etter han på badet FøR ungene kom opp. Denne ganga orket jeg ikke, og det virket ikke som om han hadde spydd. Noe som viste seg å være sant. Det var jo mye verre! Så oppdaget 12-åringen at faren var innsmurt med drit nedover beinet, i senga. Lakenet var det også dritt på..

 

Jeg ba jentene gå på rommet, og tvang han så opp for å rydde etter seg. Jeg var så forbanna, og sa at han kunne finne seg et annet sted å bo. Jeg er så flau på hans vegne! Sa at han kunne forklare seg for ungene senere. Jeg har sagt at han sikkert var syk...

 

En utblåsning på en morsdag.........:-(

 

 

Er det mulig ?! Så ekkelt ! Her må han virkelig komme med en god forklaring ovenfor barna. Hadde jeg vært deg hadde jeg satt et ultimatum, 0 drikke , eller ut av huset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne mannen har tydeligvis et alkoholproblem. Ikke nødvendigvis at han drikker for ofte, men at han ikke kan stoppe når han først drikker, og at det går gruelig galt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud, så motbydelig. Stakkars dere. En venninne av meg forlot samboeren sin til slutt pga denne typen oppførsel etter fyllekuler på byen. Det toppet seg da han tisset i klesskapet på soverommet. Heldigvis hadde de ingen barn som kunne være vitne til denne infantile oppførselen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, ja jeg er så lei meg. Har sagt til han at jeg vil ende ekteskapet.....Og da er det andre grunner også inni bildet, ikke bare denne hendelsen. Det som skjedde idag, var bare dråpen.

 

Jeg prøver å få han opp av senga, men han er så dårlig at han ikke kan stå opp.........Han tar meg ikke seriøst en plass, og synes jeg overdriver noe veldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men om han hadde dritt nedover beinet må du jo ha kjent lukta når han la seg..

 

Synes å det er veldig rart at du ikke kjente drittlukta?? Har derfor liten tro på dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette lukter troll synes jeg, i og med at du ikke reagerte på lukta. Men om det du skriver faktisk er sant, ta med deg ungene ut i dag og gi mannen klar beskjed om at det skal være reint, ryddig og luktfritt når dere kommer hjem.

 

At det i tillegg er i samme gate som hans normale helgeoppførsel, gjør at det faktisk er god grunn til å ende forholdet etter min mening. Slikt skal ikke barn vokse opp med, rett og slett.

 

Jeg trodde ærlig talt sånne ting hørte ungdommen til, det er ikke akseptabel oppførsel for noen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ikke noe har pleier å gjøre hver helg da....Men de gangene han er ute,så blir han snydens:-(

 

Og jeg kjente ikke drittlukt nei. Han luktet så fyll fra før, at jeg ikke kjente det. Vi har opp vinduet på soverommet, og han hoppa inn under dyna si, så det lukta ikke dritt.

 

Jeg har vært avsted med ungene idag, og går snart og legger meg. Han ligger og ser på tv... Jeg gidder iallefall ikke mer. Tar meg fri fra jobb imorgen, for å tenke gjennom praktiske ting....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, ler så jeg nesten griner.. Uff...

For en type!!

Lett for meg og le, men det er nok ikke en morsom situasjon for deg.. Spesielt ikke med ungene tilstede!

 

Si skikkelig ifra!! Kan jo ikke holde på sånn!! :) Hadde blitt klinkende forbanna og kasta han ut vinduet tror jeg.. uff.

Ungene må jo ha lurt noe så forferdelig på hvorfor dette hadde skjedd.

Jeg hadde sagt han var syk til ungene, for så og snakke dødsens alvorlig med mannen om at dette er totalt uakseptabelt! Hadde han ikke hørt og tatt dette til seg, da hadde jeg kasta han glatt ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke giddet henge med en fyr som totalt mistet kontrollen i fylla. Så for at han skulle fått fortsette å bo i mitt hus, måtte det drastisk endring til.

Tenk for et forferdelig eksempel for sine barn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...