Gå til innhold

Dere som er fornøyde med mannen deres...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Sier han aldri noe dumt, urettferdig eller sårende?

Eller har han aldri en oppførsel som får deg sint, trist eller skuffet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jo! Jeg klager over bl.a. mannens tankeløshet ofte jeg, men i det store og det hele er jeg veldig fornøyd med han likevel. :)

 

Det går jo begge veier, tror ikke det er mulig å leve sammen med noen hver eneste dag uten å noen gang irritere seg over vedkommende. Kan jo være fornøyd likevel. Eller misforsto jeg spørsmålet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke det som gjør oss alle mennesker?

 

Jeg er fornøyd med min mann, men vi kan krangle så busta fyker. Vi kan være så uenige som bare det, men vi blir enige igjen. Jeg tror ikke en vokser som par om en ikke er uenige og ikke gjør noen dumme ting av og til. Livet er ingen dans på roser, så jeg tror forholdet vårt hadde tålt mindre om vi aldri kranglet litt. Tror ungene har godt av å se vi er uenige også, men de ser at vi blir venner igjen like etterpå. Men nå er det ikke skikkelig krangling vi holder på med da, kjærlig krangling sier det ene barnet vårt vi holder på med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, men stort sett er irritasjonen noe som er utløst av meg, jeg er nemlig svært vanskelig å bo med:) Han er snill, hjelpsom, en god far, flink til å vaske/rydde, elsker å gå turer/være ute, sosial osv.. Han er ganske perfekt for meg, som er en hissigpropp som lett tenner på alle plugger:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hemmeliganonym

Joda. Krangler vi kan han si jævlig stygge ting, men vi krangler ekstremt sjelden og jeg er meget fornøyd med han når vi ikke krangler :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig gjør han det. Han gjør sjelden husarbeid dersom jeg ikke sier noe, og han legger fra seg snus på de underligste steder (som gjør meg gal). Men han er min klippe, en fantastisk far og min beste venn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Heartbroken

Sier han aldri noe dumt, urettferdig eller sårende?

Eller har han aldri en oppførsel som får deg sint, trist eller skuffet?

Han er ikke perfekt og kan være både tankeløs og sta, men han er aldri slem og sårer meg aldri med vilje. Han er en fantastisk pappa som gjør alt for barna, han er arbeidsom og til å stole på. Han er mannen jeg har valgt å leve med og jeg kan ikke tenke meg en annen :)

 

Men han kan irritere på seg en gråstein til tider da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo selvfølgelig, men han er ikke verre enn jeg er selv! :)

 

Han tar sin del av både husarbeid og unger. Og han hører etter når jeg tar opp ting jeg ikke er fornøyd med og prøver å forbedre seg.

 

Så da kan jeg nesten ikke forlange mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig ikke. Han kan selvsagt gjøre ting som irriterer meg, men det som er mest irriterende er faktisk at han er så "perfekt" at jeg noen ganger føler meg neste litt snuskete i forhold til ham :P Men han har aldri, i løpet av de over 15 årene vi har vært sammen, gjort eller sagt en eneste ting for å såre meg eller være slem.

 

Derimot kan han uten at det var intensjonen ha sagt eller gjort noe som har gjort meg såret eller sint, men det er jo da er min feil som tar ting på den gale måten enn at han går inn for å være stygg med meg. Og jeg synes det er en vesentlig forskjell her. Altså på å si eller gjøre stygge og sårende ting med vilje for å gjøre partneren lei seg, frustrert eller vise herskerteknikker, enn å gjøre/si noe der man ikke trodde partneren ville bli irritert/lei seg el.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er klart vi blir irritert på hverandre og lei av hverandre iblant. Men han sier eller gjør aldri noe kun for å være slem. Han vil meg alltid det beste. Likevel kan det naturligvis komme ubetenksomme kommentarer, men de er ikke verre enn at jeg fint takler dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig fornøyd med mannen min, men så klart vi er uenige og krangler noen ganger. Og han er distre og glemmer ting, noe som irriterer meg siden jeg har en tendens til å huske "alt" hele tiden. (også ting som har med hans barn å gjøre..) Men totalt sett er han min drømmemann!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier han aldri noe dumt, urettferdig eller sårende?

Eller har han aldri en oppførsel som får deg sint, trist eller skuffet?

 

Han har sagt ting som jeg føler er både dumme, urettferdige og sårende, men aldri av vond vilje. Han har aldri gått inn for å såre meg, men har jo kommet til å gjøre et et par ganger i vår 15 år lange forhold.

 

Jeg har aldri blitt sint pga oppførselen hans, men jeg har blitt lei meg noen ganger om han har vært i dårlig humør og kanskje litt kort og lite imøtekommende.

 

Men jeg kan jo ikke forvente mer av mannen enn jeg klarer gi selv, jeg er lang fra perfekt og forventer ikke at andre skal være det heller ;)

 

Mannen min er snill og omtenksom, han er en fantastisk pappa, raus, gavmild og opptatt av at vi skal ha det bra alle sammen. Det gjør at jeg er mer enn fornøyd med han, at han da har en dag med dårlig humør av og til, eller sier noe som sårer meg uten at han hadde tenkt det på forhånd forsvinner som en dråpe i havet. Det kan jeg absolutt leve med og gjør meg ikke mindre fornøyd med han, det gjør han bare menneskelig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig sjelden han sier eller gjør noe dumt, sårende eller lignende. Det som kan irritere meg grønn derimot, er at han alltid er så snill og ordentlig. Vi krangler nesten ikke, og det irriterer meg! Prøver jeg å få til en diskusjon rundt noe, går han inn i seg selv og blir veldig inneslutta. Ellers er han flink og god, og jeg har nok vært veldig heldig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ene utelukker jo ikke det andre!:)

 

Min sårer meg sjeldent (iallefall ikke med vilje), blir sjeldent sint og ha aldri kalt meg noe stygt. Og han er en fantastisk mann og far.

 

Men det er vel ingen i hele verden som kan irritere meg mer enn ham. ;)

 

Likevel elsker jeg ham over alt på jord (med unntak av ungen min, selvsagt), til tross for hans dårlige sider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er sjelden, og aldri med hensikt. Vi er uenige om ting, og vi krangler av og til, men vi krangler alltid om sak, og kaller hverandre ikke stygge ting. Det mest irriterende han gjør er å avbryte meg når jeg snakker slik at jeg aldri får komme til poenget når vi diskuterer, men litt fyrverkeri må vi ha ;) , så sint hender det at jeg blir, men trist og skuffa er sjelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...