Gå til innhold

Hvordan er dette med mayakalenderen?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har fått med meg at den har varslet verdens undergang i desember i år. Men så er det noen som snakker om en ny planet som skal kollidere med jorden eller lignende. Er dette også i mayakalenderen?

 

Noen som tror på det eller vet mye om det som kan forklare litt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du får google planet x.. Men så har NASA garantert medier at det ikke er fare for verdens undergang i år grunnet en planet. ;) Mayakalendere ender vel nå i desember 2012, men herregud.. en gang måtte da kalenderen deres ende når de laget den? :-P Håper ikke du tror på alt dette her tullet om verdens undergang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, bare lurer litt på hva det går ut på. Skjønner jo at det går an å google, men det er så mye på nettet og mye som er vanskelig å forstå. Derfor jeg håpte at noen kunne forklare litt kort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt med den planeten, men Mayafolket har aldri varslet verdens undergang. De laget en kalender som varte i tusener av år, og den stopper den 21.12.2012. Da skal det visstnok være slutt på en eller annen periode, og kalenderen starter på null igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørte på radioen om en som hadde forsket på det, og mayakalenderen stoppet ikke, og det var bare tull at det skulle være verden undergang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du får google planet x.. Men så har NASA garantert medier at det ikke er fare for verdens undergang i år grunnet en planet. ;)

 

Tror du NASA hadde sagt noe annet hvis de visste/trodde at det var noe i det? Tenk på den panikken som hadde blitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva hadde vært vitsen med å få panikk egentlig? Dersom jorda likevel skulle gått under kunne man ikke gjort en dritt likevel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det er helt sånn det funker. Panikk er ikke noe man får fordi det er "vits" i det. Det er liksom ikke sånn at man tenker seg om og kommer fram til at "nå tror jeg sannelig jeg skal få panikk"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neinei #7. Bedre å leve lykkelig og uvitende da :-) Den dagen verden går under grunnet en sånn katastrofe er det ikke noe vi får gjort med uansett.. så da vil jeg heller gå rundt her å tro at ingenting skjer,helt til det skjer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...