Gå til innhold

Hjeeelp.. Gravid igjen??? puppene mine har plutselig blitt myyye større sånn plutselig..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt masse tegn på graviditet, men tok en test i desember som var negativ og dagen etter fikk jeg mensen, har hatt mensen for noen uker siden også, MEN det som gjør meg om til et spm tegn er at puppene min er plutselig blitt større, sånn at man kan se det lett liksom.. :S

Har en sønn på 4mnd og når jeg ble gravid med han så fikk jeg ikke orgentlig størelse på puppene før jeg begynte å amme, men pga lite søvn osv så forsvant de fort. Har heller ikke hatt sex ofte med samboer pga forskjellig ting og når vi først har hatt sex så har han ikke spruta i meg..

Hva trur dere, er det ny graviditet på gang?

 

 

-Alltid hatt bra blodtrykk, selv under svangerskapet med sønnen min, det er plutselig lavt nå

 

- Jeg tisser ofte igjen

 

- puppene har blitt større

 

- vondt i hue, slapp og trøtt ( men er kansje pga kyssesyken )

 

- Har klødd en del rundt navelen

 

- Mye kvalm

 

- Tatt av meg mye på kort tid, kan si det sånn at jeg gikk opp 9kg i svangerskapet med sønnen min og på de 4mnd her så har jeg gått ned 14kg UTEN å GJORT NOE FOR DET..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg syns du skal dra til legen og få testa deg for evt andre ting jeg! 14kg ned uten videre kan være tegn på mye rart. og det kan de andre symptomene også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ________

Kvalme /slapphet, hodepine kan være tegn på akutt jernmangel...

 

Man kan også innbille seg symptomer på graviditet hvis man først tror man er det

 

Hoppe av i svingen er ikke trygt..,

 

Ta en test, positiv eller negativ, ring legen for med dine symptom er du enten gravid eller har dårlig blod verdier som er vanlig etter en fødsel, så kunne du jo ga ordna prevensjon samtidig om du ikke vil bli gravid helt enda.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...