2 tette og 1 badehette Skrevet 12. februar 2012 #1 Skrevet 12. februar 2012 Har 50 dager igjen, og det begynner å nærme seg med stormskritt! Men husker ikke når man regnes som høygravid eller fødeklar? Noen som husker / har kontroll på dette ?
☆☆☆ Skrevet 12. februar 2012 #2 Skrevet 12. februar 2012 Mener noen sa 40 dager før termin da spørsmålet kom opp for et par uker siden. Men hvor det kom fra, skal jeg ikke si sikkert. Veit bare at jeg er høygravid i bokstavelig forstand. Om magen ikke synker snart kreperer jeg, ribbeina vrenges utover og det er til tider direkte vondt å dra pusten. Er 36+3 i dag, ser det er blitt søndag og jeg får ikke sove pga alle liggestillinger er vonde på en eller annen måte
De to sjarmtrolla og guttspira Skrevet 12. februar 2012 #3 Skrevet 12. februar 2012 Den tråden du sikter til hadde ikke noe konkret å gå etter, hun hadde bare lest det et sted. Jeg har også lest en hel masse, og får nesten alltid forskjellige svar. Personlig tenker jeg at det er når man føler seg høygravid, man er jo så forskjellig. Jeg har født to barn, og er 34+1 med nr 3. Jeg har aldri følt meg høygravid Ikke en gang da jeg gikk 11 dager over termin med nr. 2. Jeg var bare lei Dette har med at jeg har hatt liten mage med alle tre, og jeg har ikke hatt noen store problemer med å bevege meg ol.
2 tette og 1 badehette Skrevet 12. februar 2012 Forfatter #4 Skrevet 12. februar 2012 Ja, eg fant ikke igjen det innlegget om det - så tenkte eg skulle spørre, for her er jo gravidtåka inntruffet og ikke denne ammetåken (så spent på kordan det blir når eg kommer dit). Venter og 3.mann og er 33+1 i dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå