Gå til innhold

Jeg eier ikke en eneste tights!!! Er jeg den eneste?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

ALLE bruker tunika og tights enda!!

Det har jo vært i vinden i over fem år og enda så bruker folk det slavisk.. Jeg kjøpte meg en tights å så fort hvorfor jeg ikke skulle bruke det så den brant jeg på bålet. Jeg har en BMI på 19 men har også ridebuskelår å det er ikke pent i stapppet inni et pølseskinn... Nei, huttettuuu takke meg til vanlige bukser!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lykke Fryd ♥

Nei, du er ikke den eneste.

 

Da jeg gikk høygravid eide jeg en tights og en tunika. Første og siste gang. Ble kastet etter fødsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt mine første Tights nå... kun fordi jeg er en ordentlig liten tjukkebolle etter fødselen for 2 mnd siden... Passer ikke inn i noen av Klærne mine...og trengte noen som holdt inn magen litt (har ikke tykke lår da :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TAKK OG LOV er det fremdeles greit med tights, krysser fingrene for at det blir et evig-levende plagg ala jeans.

 

For endelig kom det et plagg som er billig, passer til masse, og passer min smale kropp.

 

Elsker tights.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et par ulltights som jeg bruker under skjørt nå på vinteren. Så deilig å gå i! Utenom det eier ikke jeg heller verken tights eller tunika. Tunika er ikke helt meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har noen, et par ala jeans-utseende, i tillegg en svart og en hvit. Ellers bruker jeg trange strech-jeans. Syns det er det som får meg til å se slankest ut, men når jeg bruker de som er tights så har jeg alltid noe som går nedafor rompa. Med vanlige jeans bruker jeg helst kortere skjorter, gensere. Meeen, hadde jeg hatt masse penger hadde tightsa blitt bytta ut tvert!!! Dyreste klesplagga her i huset er jo omtrent ungene sitt ull-undertøy :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker tights under kjoler og skjørt. Hadde ikke buksekropp før jeg ble gravid, og i hvert fall ikke nå (har str 36/38 på overkroppen og 40/42 på underkroppen til vanlig, da er knelangt og utoversvinget tingen).

 

Både har og bruker bukser altså, er bare ikke noe fin i det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tights passer kun til folk som "ikke har noe skjule".. ser stygt ut på folk der ikke det meste er strammet opp.

så, neihar aldri brukt eller eid tights.. syns det er grimmt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har flere tightser, men det er treningstights da.

 

Bruker ikke tunika og tights (fordi jeg ikke kler det), men ser heller ikke problemet med at andre gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tights eller strech jeans er bare pent på tynne jenter uten cellulitter og med spretten rumpe.

Så sjekk dere selv;) Det går MANGE uvitende jenter der ute..

 

Ikke guttas favorittbukser heller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, her går det også i tights om sommeren. Det er det mest behagelige jeg kan gå med om sommer, og funker kjempe fint med en lang topp eller singlet. Jeg sverger til tights fordi det er behagelig, ikke fordi moteslavene sier det.

 

Anonym #16: vi jenter skal kle oss i det vi syns er fin og behagelig for oss, IKKE for mennene. Hva menn syns, gir jeg stor f.....i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...