Gå til innhold

Jeg sliter så mked panikkangst! får anfall hele tiden:(( er det noen her i samme situasjon?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Det startet en måned før jul med hjerteinfarkt-lignende smerter. dette medførte til innleggelse i sykehus. etterfulgt med et nytt sykehusopphold en uke etter det første anfallet. siden har det vært anfall hver dag:(

 

blir så sliten og redd av dette. ikke får jeg til å sove om natten, og dette gårutover det arbeidet jeg skal gjøre om dagen.

 

fikk etter mye om og men utskrevet sobril av legen- og etter å ha snakket med psykolog og psykiater fikk jeg zoloft 50mg. føler ikke at noe av dette hjelper.

 

er det noen her inne som har eller har hatt lignende lidelser? vil det gå over til slutt??:(

 

takkerfor alle svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

uff da... dette hørtes ikke noe godt ut! jeg har aldri hatt panikkangst, men jeg kjenner noen mennesker med det.. og jeg forstår at det er veldig vanskelig og virkelig for dere som har det! De jeg kjenner har også utviklet selvskadig, da de mener å lede bort til en annen smerte er det eneste som hjelper...

 

men jeg har en følelse av at panikkangst kommer fordi man ikke er aerlig med seg selv.. Har du klart å se noe mønster i når angstanfallene kommer, evt noe du har gjort, noe du tenker på som trigger dette... prøv zv tenke deg om, skriv ned det du føler, få det ut! Og brenn arket etter du har skrevet det ut! tenk at du gir slipp på denne angsten!

 

neste gang du kjenner det er på vei, gå inn på denne siden

og følg det han gjør.. jeg er helt overbevist at det vil lette! Eft hjelper på alle mine plager... det går ut på å endre energibanene i kroppen!

 

"god bedring og lykke til!"

 

klem <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...