Gå til innhold

MÅ man registrere enkeltmannsforetak dersom man vil selge tjenester? (Nåde dere som tenker koffert nå!)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så om jeg legger prisen på 999,- per måned og krever at kunden fornyer oppdraget hver måned, trenger jeg ikke registrere meg? Altså rent teoretisk.

 

Jeg har ingenting i mot å betale skatt altså, jeg har bare ikke penger til å registrere meg akkurat nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så om jeg legger prisen på 999,- per måned og krever at kunden fornyer oppdraget hver måned, trenger jeg ikke registrere meg? Altså rent teoretisk.

 

Jeg har ingenting i mot å betale skatt altså, jeg har bare ikke penger til å registrere meg akkurat nå.

 

Nei, for da blir det samme kunde.

 

Kan si det slik at unntakene er lagt for folk som tjener litt ekstra på hobby-basis. Skal dette være jobben din og er det innenfor yrket ditt så må du registrere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jenta til Henrik

Så om jeg legger prisen på 999,- per måned og krever at kunden fornyer oppdraget hver måned, trenger jeg ikke registrere meg? Altså rent teoretisk.

 

Jeg har ingenting i mot å betale skatt altså, jeg har bare ikke penger til å registrere meg akkurat nå.

 

*humrer litt her nå*.......... Du skulle ikke slengt på den siste kommentaren, for nå kommer jo alle til å tenke sitt.. :P .. Men jeg skal få hodet opp av kofferten nå.. hihi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jenta til Henrik

Så om jeg legger prisen på 999,- per måned og krever at kunden fornyer oppdraget hver måned, trenger jeg ikke registrere meg? Altså rent teoretisk.

 

Jeg har ingenting i mot å betale skatt altså, jeg har bare ikke penger til å registrere meg akkurat nå.

 

*humrer litt her nå*.......... Du skulle ikke slengt på den siste kommentaren, for nå kommer jo alle til å tenke sitt.. :P .. Men jeg skal få hodet opp av kofferten nå.. hihi...

 

Altså; den siste setningen i overskriften ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...