Gå til innhold

Navnevalg: Pochahontas eller Cleopatra?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva liker dere best?

De har jo veldig forskjellige assosiasjoner, men vi klarer ikke å bestemme oss, hjelp...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du vil ungen skal bli knyttet til enten eventyrfigur/indianer jente eller egyptisk jente.. Hmm.

Likte ikke noen av navnene.. Men, alt til enhver smak!

Skrevet

Om du vil ungen skal bli knyttet til enten eventyrfigur/indianer jente eller egyptisk jente.. Hmm.

Skrevet

Skrevet

Ja, enten den sterke kvinnen, eller den uskyldige naturjenten... vet ikke hva jeg skal legge mest vekt på... HI

Skrevet

JEG skal ihvertfall ikke det! For jeg vet hvor vondt det er aa se den beskjeden der inne... men jeg prøver aa holde meg borte derfra da... orker ikke lenger.. vil ikke dele livet mitt med 200 "venner"... jeg har noen gode venner, og de vil jeg jo dele med, men ikke flere... det er uansett bare jeg som lever livet mitt....

saa hvis folk vil vite det, naar jeg blir gravid, saa faar de vite det paa gamlemaaten, ved aa vaere sammen med meg/ se meg!

sorry maatte bare faa ut litt irritasjon!

men etter flere aar med vondt i magen naar noen skriver " jeg har bolle i magen" "jeg har en sommerfugl i magen" " gleder meg til oktober, for da blir jeg mamma" jeg er saa lykkelig" osv.... saa unner jeg ikke andre dette naar jeg er gravid, uansett hvor lykkelig jeg er!

Det sier jo litt om deg da!!!!

Dette kan du da ikke mene?

Skrevet

Herregud, her gikk det helt i surr.. Men til HI, er du seriøs??

Skrevet

kan du ikke bare slå di sammen??

Pochaontas Cleopatra hadde jo en fin klang ;) hihi...

Skrevet

Hva liker dere best?

De har jo veldig forskjellige assosiasjoner, men vi klarer ikke å bestemme oss, hjelp...

Hehe, synes han bør hete Cleopatra Amadeus!

Skrevet

Han? Når ble Cleopatra et guttenavn...? Hvorfor skal jeg ikke være seriøs? Synes begge navnene er nydelige jeg! HI

Gjest Antarctica
Skrevet

Pocahontas Ophelia er blitt storesøster til Bjørnstjerne Agamemnon! Hurra!

Skrevet

Hva med Cleohontas eller Pochapatra.. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...