Gå til innhold

Dum som blir lei meg pga dette...?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Føler at jeg hele tiden rydder og styrer med ett eller annet for å holde jungelrotet unna i leiligheten vår. Min kjære mann er litt for glad i både pc og fotball og havner lett på ræva om jeg ikke maser. Siden juleferien har jeg mast om at han ikke kan rydde på vår innebygde altan, fordi det er hans verktøy og styr som holder til der og legge på plass koffertene osv... Joda, det skal han ordne.. Har nevnt det innimellom, men ukene går! Idag når jeg gikk og ryddet så ble jeg bare en smule irritert fordi han satt jo med pcen mens jeg lekte med jenta vår og dillet, og sa:

å hvorfor gjør du aldri det som jeg har spurt deg om å gjøre og som du har sagt du skal gjøre??!!

 

Nei han ante da ikke hva jeg snakket om, og ble grååååådig sur når jeg ikke gadd nevne det en gang for Nå er jeg lei av å spørre om hjelp men aldri få hjelp! Jeg laget til badet til lilletuppeline og skulle hente henne, men da presterte han å ta henne med seg og nekte meg å bade henne og fikk bare lov om jeg fortalte hva jeg mente han måtte gjøre... og sånn fortsatte det!

 

Det som sårer meg i det store og det hele her, er at han bruker jenta vår MOT meg i en slik diskusjon foran henne .....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Føler at jeg hele tiden rydder og styrer med ett eller annet for å holde jungelrotet unna i leiligheten vår. Min kjære mann er litt for glad i både pc og fotball og havner lett på ræva om jeg ikke maser. Siden juleferien har jeg mast om at han ikke kan rydde på vår innebygde altan, fordi det er hans verktøy og styr som holder til der og legge på plass koffertene osv... Joda, det skal han ordne.. Har nevnt det innimellom, men ukene går! Idag når jeg gikk og ryddet så ble jeg bare en smule irritert fordi han satt jo med pcen mens jeg lekte med jenta vår og dillet, og sa:

å hvorfor gjør du aldri det som jeg har spurt deg om å gjøre og som du har sagt du skal gjøre??!!

 

Nei han ante da ikke hva jeg snakket om, og ble grååååådig sur når jeg ikke gadd nevne det en gang for Nå er jeg lei av å spørre om hjelp men aldri få hjelp! Jeg laget til badet til lilletuppeline og skulle hente henne, men da presterte han å ta henne med seg og nekte meg å bade henne og fikk bare lov om jeg fortalte hva jeg mente han måtte gjøre... og sånn fortsatte det!

 

Det som sårer meg i det store og det hele her, er at han bruker jenta vår MOT meg i en slik diskusjon foran henne .....

 

 

Tydeligvis er han en smule lat og som de fleste andre menn - ikke tankeleser! Så hvorfor være så prinsipiell begge to? Du nekter å si hva det er han ikke har gjort og bør gjøre, og han nekter deg å bade ungen før du har sagt hva han skal gjøre. Aaah, voks litt opp da vel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her høres det ut som dere er to om å skape kommunikasjonsproblemer, men selve grunnen (manglende deltakelse i husarbeid) synes jeg det er grunn til å bli skuffet over..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vær mer bestemt da, og si at nå får han gjøre det og det før han setter seg ned på ræva igjen. Noen som trenger et spark bak av og til. Han er vel vant til at du gjør alt, så hvorfor skulle han plutselig begynne å gjøre noe nå da....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde glødet om det var mitt barn jeg ikke fikk bade!!! Da hadde han virkelig ikke villet være nær meg.

 

Men jeg hadde skjult det for barnet, og han hadde fått sitt når det passet.

 

Du bare glatter over nå, så du får gjort det du skal med barnet. Så tar du han etterpå! Og at han ikke forstår... herrefred.. har ha Så mye han må gjøre hjemme, utenom det vanlige husarbeidet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det som sårer meg i det store og det hele her, er at han bruker jenta vår MOT meg i en slik diskusjon foran henne .....

 

 

Han bruker da ikke jenta mot deg med å gjøre dette! Du overreagerer sterkt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...