Gå til innhold

Sverre Goldenheim, hvem er egentlig han?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Bortsett fra at han virker som en kvalm, oppblåst vestkantgutt (ikke alle vestkantgutter er selvsagt sånn).

Partyfikser ikke sant?

 

Er han liksom kjendis? På nivå med petter pilgård (nesten like ille), eller hva?

Jeg blir faktisk provosert av de bildene som ligger på forsiden av nettavisen. Provosert og kvalm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehe, jeg har gått på skole med han. Han gikk i klassen over meg :) Han kommer fra en familie med mye penger, men har vel brukt opp det meste av sine egne for lenge siden tror jeg. Han har bygd opp et par poppis-utesteder i Oslo og lever livets "glade" dager som partyfikser. Usj, ekle bilder forresten!! Rart å tenke på at det er samme gutten som gikk rundt med caps og var super"cool" på ungdomsskolen haha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig.....? Hvem er interessert i denne personen?? Blæh... *spyr*

 

Og, det er vel ingen som tror at de bildene ikke er staged? Særli looser-goldenheim får bj's av hotte damer på byn likzm....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han liker jo transvestitter og golden showers også, dette har han jo proklamert (og til og med en "flott" tatovering for å illustrere) høylytt på nasjonalt TV. Skikkelig kjekkas, altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Super sjarmerende kar altså. Må ikke finne på å si noe negativt om han for DA er du styrt av janteloven. Du er misunnelig rett og slett.

 

Seriøst, kjendiser er ikke det de en gang var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Super sjarmerende kar altså. Må ikke finne på å si noe negativt om han for DA er du styrt av janteloven. Du er misunnelig rett og slett.

 

Seriøst, kjendiser er ikke det de en gang var.

 

Heheh, ja, skikkelig misunnelig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...