Gå til innhold

Er jeg syklig sær?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg liker ingen studioprodserte program. Som feks Idol, Skavland, Unge mødre, mgp og absolutt alt av reality. Jeg synes de blir tåpligere og tåpligere for hvert år som går. Og arena der selvopptatte folk som kniver om størst plass i rampelyset. Som de elsker over alt på jord.

Jeg har prøvd å like slike programmer. Men klarer det bare ikke.

 

Jeg kan godt se en god film. Og til nød en god serie. Men dropper som regel sistnevnte for jeg liker ikke å måtte forholde meg til klokkeslettene.

Så jeg ser fint lite tv. Stort sett kun en søndagafilm for å holde mannen med selskap.

 

Dette er noe min mann og en del venner synes er forferdelig sært.

Jeg blir helt matt når jeg ser hele Norge i sin helhet dumpe ned i sofaen og glaner på alt som sendes på norsk tv. Vi kan nesten ikke invitere folk på fredager og lørdager lenger om tv'n skal være avslått.

Jeg føler meg fullstendig aleine mot strømmen.

Ikke er jeg en nerd heller. Jeg er ellers normal og er opptatt av ganske vanlige ting.

Føler meg bare så aleine når alt og alle sitter å glor.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da er vi i så fall to! :) Og ja, jeg kjenner igjen følelsen av å bli sett på som veldig sær av kollegaer osv fordi jeg aldri følger med på noe av det som de ser på.

 

Men jeg liker å se på serier da, bare ikke på tv. Vi laster ned eller kjøper serier, og så setter vi på en episode når det passer oss. Som regel blir det 1-2 hver kveld når begge er hjemme. Da roer vi ned, spiser kveld og jeg ligger i armkroken til mannen og vi bare slapper av og nyter roen, serien og varmen fra hverandre. Det setter jeg pris på. Men å måtte forholde seg til tider på tv, og alle denne oppstilte og falske Reality-greien.. Nei takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sær fordi du ikke liker reality? Nei, for det meste av reality er dritt, faktisk. Hotel cæsar som alle andre ser på, følger ikke jeg med på, skavlan-showet er kjedelig OG han ser kjedelig ut, mgp har alltid vært dårlig.. Og generelt har jeg faktisk heller ingenting jeg Måå følge med på! Ser på tv når jeg er trøtt eller kjeder meg ;) Tror ikke du er unormal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du er sær...alt det morsomme og bra tv som du går glipp av da gitt!! Idol, unge mødre og andre hjernedøde programmer kan jeg skjønne, men er jo så mange bra serier f.eks..Har du prøvd i det hele tatt??

Ja, det er spesielt spør du meg. Men jeg er en av som elsker å dumpe ned i sofaen!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke tålmodighet med tvprogrammer utenom nyhets- og aktualitetsprogrammer. TV-serier derimot kan jeg bruke hele kvelden på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er like sær. Vi ser på noen serier i perioder (ikke på tv, så vi ser episodene i maratontempo), men tv-program ser jeg så og si aldri på! Jeg er helt utafor i samtaler om tv-program og jeg kan overhodet ikke forstå at noen klarer å sitte å se på noe av det som blir sendt på tv. Eller, jeg ser iblant på stand up eller noen dokumentarer i mangel av annet å gjøre. Skulle gjerne sagt opp hele tv-abonnementet, men det må vi visst ha for å kunne ha internett.

 

Men jeg er nok litt rar generelt da ;)

Endret av Mandalas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du er veldig sær. Og skjønner at du sliter litt med å være "med" når du er slik. å ikke greie å forholde deg til klokkeslett... hvordan fungerer du i dagliglivet? Mtp jobb, legeavtaler osv?

 

Reality ala paradise skjønner jeg du ikke liker, det er vel mest for fjortisser, men serier og andre konspeter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TV er for meg stort sett tidsfordriv. Jeg planlegger ikke livet mitt etter hva som er på TV og TV-programmer blir aldri prioritert framfor noe annet. Men sitter jeg slite og trøtt på en fredagskveld i sofaen og Skavlan er på så snur jeg meg ikke vekk i protest. Jeg liker derimot ikke å se på film, de tar rett og slett for lang tid før de blir ferdige. Film på kino er kjekt, det blir noe helt annet.

 

Jeg syns folk som knapt kan være sosiale med venner på en fredagskveld pga at "gullrekka" er på Tv er sære, sære og fryktelig kjedelige. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du er veldig sær. Og skjønner at du sliter litt med å være "med" når du er slik. å ikke greie å forholde deg til klokkeslett... hvordan fungerer du i dagliglivet? Mtp jobb, legeavtaler osv?

 

Reality ala paradise skjønner jeg du ikke liker, det er vel mest for fjortisser, men serier og andre konspeter?

 

Det er ikke snakk om å ikke greie og forholde seg til et klokkeslett, men å ikke gidde å forholde seg til det når man ikke må. Jobb, avtaler osv må man jo forholde seg til. Tv må man ikke forholde seg til ;)

Endret av Alva♂♂♂♀
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vinterbrud

Da er vi flere.Men siden jeg har en datter som elsker musikk,så har jeg sett på idol,x-factor og nå grand prix.

Men jeg ser egentlig lite på tv,det eneste jeg følger med på er Criminal Minds på tv 2.

Hotell Cesar har jeg aldri vært intressert i og Skavlan er det lenge jeg har sett på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å se at vi er flere...

Reality uansett hvilket land er kjedelig, men jeg så faktisk på deler av ingen grenser.

Serier er helt håpløst å følge med på fordi da må man være foran kassa kl da hver uke.

Jeg kan gjerne få med meg et aktualitetsprogram eller en god sitcom, mye fordi da slipper jeg å innrette livet mitt etter tven.

Heldigvis så er det masse oppslag og omtale om mye av driten i radio og aviser så jeg slipper å følge med for å være oppdatert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi

 

Jeg ble litt glad av å lese svarene. Mannen min er liksom totalt motsatt. Synes mange av vennene våre og ser utrolig mye tv. Så føler meg menge ganger helt aleine om dette og ja litt sær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...