Gå til innhold

Stakkars jenta vår! :p


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Var i dusjen med ho nå, hun er 4 mnd så kom den lille totten borti glasset på dusjkabinettet. Ho skvatt så fælt av det kalde glasset at ho begynte å hyle skikkelig :P Stakkars lille gull <3 Da var mammas trøst god og ha <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja, de kan jo ikke pakkes inn i bomull. Det blir nok verre støyter enn dette opp gjennom livet...

Om dette er stakkars jenta, så vet ikke jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars..

 

Først og fremst fordi mammaen overreagerer på en bagatell. Om dette er ditt vanlige reaksjonsmønster ser feamtida mørk ut. Ny dag, ny krise....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner godt at du fikk vondt av jenta di som skvatt sånn. Er vel ingen som syns det er gøy å ha en redd baby? Det stikker i hjerte når babyen gråter sårt.

 

Har ingenting med at mor overreagerer å gjøre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skriver ikke innlegg om hvor synd det er på babyen som fikk en kald dusjvegg mot tåa. Du er rape gal i huet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men om man synes så synd i henne at man synes dette må deles som egen tråd på DIB i ettrrtid, skurrer det for meg.

 

Men å skrive som en morotråd har jeg ikke innvendinger mot, selv om humoren gikk meg hus forbi (og gjør det vel fortsatt). Det er altfor mye alvor og for lite moro i verden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å hjelp. På dette forumet kryr det av mødre som har barn med dødelige diagnoser, som har barn i kuvøse og pustemaskiner.

Barn med alvorlig astma som gjør at de må overvåkes dag og natt.

 

Da blir et kaldt dusjkabinett provoserende latterlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å hjelp. PÅ dette forumet kryr det av mødre som har barn med dødelige diagnoser, som har barn i kuvøse og pustemaskiner.

Barn med alvorlig astma som gjør at de mÅ overvÅkes dag og natt.

 

Da blir et kaldt dusjkabinett provoserende latterlig.

 

SÅ nye regelen her inne er at man mÅ tenke over alle de syke barna før man poster ett innlegg ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Himmel da, for noen svar... Jenta mi kvapp skikkelig for jeg mista et fat isted, er ikke kjekt i det hele tatt å skremme de små... og hun HAR ei fæl diagnose... men heldigvis så klarer vi å henge oss opp i bagatellene også her i huset!!!

Kjente meg igjen i innlegget ditt jeg, og liker å høre om "hverdagen" til folk her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker når jenta min ( nå 3 år gammel) va så lita. Da var jeg førstegangsmamma og det stakk i "mammahjertet" som de så fint sier her inne, når hun gråt fordi hun skvatt av noe.

 

Og, så snerpete mange av dere er her inne!! herregud, kanskje ikke alle som ser det, men synes dere ikke tittelen på innlegget indikerer at hun ikke mener alvor? Geipetegn og greier :) Her inne er det jo alltid noen som har det verre når man poster opp et såkalt "stakkars meg/stakkars barnet mitt"-innlegg. Har noen forkjøla barn her inne og synes synd på dem, er det jo alltids noen som har diagnosebarn og må slenge inn at det er myyyye mer synd på dem, og at hovedinnleggeren ikke engang bør snakke om hvem det er synd i! Satt litt på spissen, men! ta litt humor folkens :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skriver ikke innlegg om hvor synd det er på babyen som fikk en kald dusjvegg mot tåa. Du er rape gal i huet!

 

Rape gal faktisk... :D Da tror jeg faktisk at det er DU som har problemer.... snakk om å dømme for et helt normalt innlegg!!! Her skrives vel om alt de små gjør, er det ikke det dette forumet er for da? Jaja, du\dere kritiserende\dømmende fikk meg iallefall til å knise litt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...