Gå til innhold

Hva hadde dere gjort, er dette akseptabelt? Er så lei meg!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg har vert sammen med min samboer i snart 4 år. På den tiden har det vert ganske turbulent, han har bla vert utro 3 ganger i begynnelsen av forholdet. Og hatt en "veninne" han grisepratet med over mobilen da jeg var gravid med første. Han ble tilgitt i og med at jeg var jo glad i han, og visste rett og slett ikke hva jeg skulle gjøre uten han. Og at jeg ville at barnet mitt skulle ha faren sin.

 

Nå er jeg gravid igjen, han har fått ny jobb for litt siden. Der jobber det en del pene damer. Det har ikke brydd meg serlig.

Han har det siste året ikke brydd seg serlig om meg. ikke ville kost, hatt sex elns. Slik er det fremdeles.

Hun ene jenta på jobb har jeg skjønnt at han har et rimelig godt øye til, men klarte endelig å stole såpass på han- at jeg ikke trodde det var noe galt.

 

Da han dusjet i dag, skjekket jeg mobilen hans. (Jada jeg gjør det ;)-og har "fått lov" ) Der var det maaasse mld med henne på natta, etter jobb osv. Nei hva hun gjorde på, om de kunne chatte på face, hun sendte han masse mld og bilder om hvilken hårfarge hun skulle farge håret sitt i, hva han synes osv. Han skrev jo såklart flørtete tilbake, med masse blinkefjes, og at han gledet seg til neste dag- for da kunne han se henne.

 

Konfronterte han med en gang, han sa det ikke var noe der. Men pøh- det var akuratt slik han var med meg, da han fisket meg opp. Her lyser det forelskelse og snart affære lang vei eller?

 

Hater dette, sitter og er lei meg. Der var tilitten brutt ned -igjen. Jeg tenker at det er best å gjøre det slutt, for å spare meg og babyen for flere hjertesorger. Ja så klart, jeg elsker han jo- så dette kommer til å gjøre vont!:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ALDRI i livet om jeg hadde funnet meg i å bli behandlet slik! Jeg fortjener mye, mye bedre, og det tipper jeg du også gjør. Så lenge du tillater dette så vil han fortsette. Han høres ut som en drittsekk i mine øyne, som ikke kan omgås pene damer uten å legge an på dem. Fysj!

 

Hva er det egentlig du elsker med denne mannen? Han gir jo helt klart f... i deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde aldri godtatt noe sånt, hverken det ene eller andre. Jeg hadde gått allerede den gangen han var utro. 3 ganger? Ærlig talt, da angrer han jo ikke.

 

Og uansett hadde jeg ikke orket å vÆre sammen med en mann dersom jeg følte at jeg stadig måtte sjekke mobilen hans. Da mangler det noe helt vesentlig i utgangspunktet, og sånn vil ikke jeg ha det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Au, au.. Min samboer var slik, flørtet med andre damer. Når jeg var gravid med første barnet vårt, oppdaget jeg at han hadde ei på si. Jeg tilga, å håpet at han forandret seg når barnet kom. Ting ble bra, å på utsiden var vi den perfekte familien. Helt til jeg oppdaget mail med andre damer, flørtete mail. Hele verden min raste, jeg var da gravid med nr 2. Tilga enda en gang, og en dag forlot han meg for en annen. Skylte på meg til familien sin, sa at jeg var gal i hodet mitt osv. Etter 3 mnd, begynte han å krype tilbake. Jeg tilga, og prøvde på nytt. Helt til... Jepp, enda flere mld med en dame, hva de skulle gjøre sammen osv. Jeg fikk nok!! Denne gangen var det jeg som dro fra han.

 

Ting ble og er ikke lett, tross av alt dette, så elsker jeg han. Min hverdag fungerer best med en dag av gangen, og gode venninner.

Hadde han kommet til meg å ville gifte seg (han ville aldri forlove seg, gå med ring) Så er det mulig at jeg har sagt ja pr dags dato.

Ting er kjipt uten han og barna. Men han fant ei ny ei med en gang, ei som han er sammen med på sin frihelg.

 

Hvis du forlater han, så blir det en vond vei og gå. Skikkelig mye humper og utfordringer me tanke på følelser og barna. Du kommer til å bli helt knust når han finner ei ny ei.

 

Men når du kommer i enden av veien, så tenker du nok hva du skulle med en slik utro slask, som flørter med andre damer enn deg. Som ikke behandler deg som at du er alt i verden for han.

 

Sånne mannfolk, de er egoe, å tenker kun på sin egen lyst.

Vil du fortsette med dette forholdet, å leve litt under tvil. Så sett klare grenser, EN GANG TIL, så er det på hue og ræva rett ut!!

Eller du forlater han nå, får det grusomt, til du får det bedre.

Ditt valg, og dine følelser.

 

Lykke til, uansett hva du bestemmer deg for :) Klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er det jeg også mener. Nå er det kroken på døren for min del. Heldigvis er han ikke hjemme i kveld, så jeg kan sitte å grine litt her hjemme. Skjedde nå¨netopp skjønner dere. Jeg trodde at endelig hadde han forandret seg, og jeg så hele livet litt sammen med han. Også har jeg så dårlig samvittighet ovenfor barna! At dem ikke får ha han rundt seg. Og ikke minst- at jeg må dele dem med han! Uff. Jeg skulle ønske jeg kunne hatt dem helt for meg selv :(

 

I tilegg så er det så vanskelig. Hva skjer nå? Sitte alene med to barn, ingen utdannelse- er ikke ferdig. Vi må selge leil,bil. Ingen sambero kontrakt! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slapp av, det økonomiske finner du utav. Du får endel støtte som alenemor, dessuten har du forhåpentlig familie som kan hjelpe deg litt i en overgangsperiode?

Hva med å ringe familievernkontoret- dit kan du gå alene om ikke han vil, så kan de hjelpe deg å sortere tanker go følelser, samt finne utav det praktiske vedr. økonomi og samvær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Kom deg bort.

2. Alt ordner seg, du har det bedre på sikt uten denne drittsekken. enkelt og greit. du er mer verdt enn han!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne aldri blitt gravid for 2 gang med en som allerede hadde vært utro 1 gang! nei og nei og nei. Sett foten ned nå og ta med deg barna og flytt.

har han vært utro så mange ganger kan det hende han fint planlegger eller har vært det, enda en gang.. drittsekk som vil ha i pose og sekk. Lykke til, du fortjener Så mye bedre ( en som respekterer deg)!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk dere! Uff dette er så vanskelig og vont. Det gikk fra lykkelig, til at hele verden fallt/faller i tusen biter. Uff jeg har egentlig sittet å ventet på dette, innerst inne. Jeg har jo innerst inne visst at han ikke elsker meg. Nei, jeg skal pakke litt til meg og mini i dag, slik at vi kan dra opp til min mor i morgen. Uff jeg synes det blir fælt og fortelle fam .min hvorfor jeg drar til dem. HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viser han ingen anger når han gjør noe sånt mot deg? Hvorfor vil han ha barn sammen med deg om han ikke bryr seg om deg? Noe skurrer jo her..

Samboeren min var utro en gang, da møtte han henne bak ryggen min og kysset henne. Det var etter jeg hadde hatt en periode hvor jeg bare slang dritt til han, sa han skulle finne seg noen andre osv, så på en måte føler jeg det var min egen feil. Uansett, han viste hvertfall anger og var oppriktig lei seg. Han ringte hennne og hadde på høytaler og sa at han ikke ville ha noe med henne å gjøre osv. Dette er 4 år siden nå, og nå har vi det bedre enn noen gang, fått to barn sammen og snart vært sammen i 9 år..

 

Håper det kan ordne seg mellom dere, om det virkelig er det du vil. Men da må jo han også ville det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehm... Han har allerede vært utro x ganger, og flørtet med flere damer bak din rygg? Og han gjør det fortsatt, og du stoler på ham? Virker som han vet at han kan gjøre hva han vil, for du godtar alt... Tror han faktisk og GJøR alt han vil...

 

Hvorfor vil du være sammen med en slik som er slik mot deg? Slutt å være dørmatta hans. Det å ha barn sammen betyr ikke at du må godta alt fra ham for å holde sammen. Du må ta vare på deg selv også!! Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...