Gå til innhold

Har noen av dere skikkelige rampegutter??

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Min sønn på litt over 2 år, er en sikkelig rampegutt. Han surver, roter, erter, og er sikkelig sta dagen lang. Han finns ikke redd for noe, og jeg kan bli sint og galen, mens han bryr seg naaaadaaa.

Typiske ting han gjør er :

drar ut hele dopapiret / tørkerullen på 0,5 sek.

åpner alle skuffer og tømmer ting derfra.

ødelegger dvder

tegner / tusjer på gulv, møbler og vegger

kaster maten utover hele rommet når vi spiser

river i stykker bøker

putter ting i doen

ødelegger søster sine leker

denne listen tar aldri slutt.. hehe..

er deres gutter sånn også?

jeg spør, for jeg har ei datter på 5 også, og hun har aldri gjort noen av de tingene overfor..

er det typisk gutter, rett og slett?

Endret av 24mortil2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dattera mi var sånn på den alderen. Tror ikke det har noe med kjønn å gjøre.

Skrevet

Dattera mi var sånn på den alderen. Tror ikke det har noe med kjønn å gjøre.

ånei, hehe.. jeg trudde kanskje det var det jeg.. han er klin umulig å oppdra, mens jenta mi er rene engelen i forhold, hehe.

Skrevet

Her det vesla som har holdt på slik. Guttene var noen engler i forhold ;)

Skrevet

Hehe, men det var jo litt spennende å høre! ;)

Skrevet

Sønnen min på snart 2 er også en skikkelig ramp. Men eldstejente som snart blir 4 er helt motsatt, selv om hun hatt noen perioder med grensetesting hun også.

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg forventet at alle skulle si at : ja, gutten min, han gjør dette og dette... og min gutt han er bare heeeelt umulig! hehehe, men da er det visst bare jeg som har en rampegutt uten like da? hehe

Skrevet

Neida, er nok ikke bare deg. Her har jeg en liten rampegutt på 3 år. Er han alene gjør han noe rampete som han vet han ikke får lov til. Aldri noe alvorlig, men alltid noe ( som å ligge på stueborde å se på tv) =p

Har nok ikke noe med kjønn å gjøre nei, selv om mange kanskje tror at gutta er verst =p

Skrevet

Gutten min på 2 1/2 hører også nada!! Inn ene øret, og ut igjen.

Jeg kan si høyt: IKKE LOV, ta han å sette han i sofaen mens jeg sier IKKE LOV enda engang.

Med en gang jeg snur meg, så hopper han ned, å fortsetter med det gale han har gjort.

Penner og tusjer er bannlyst i huset, da tegner han på alt. Møbler, vegger osv.

I dag klatret han opp trappa til 2 etg, han hadde tatt med seg joy-stickene til playstation. På toppen av trappa, slapp han de ned, med et "kræsj" knustes en av de. åååååååååååH!!!!!

Må si at jeg har 3 barn, men ingana v de andre var slik.

Møkkaunge :P

Skrevet

I løpet av det lille året lillesøster har levd, har hun klart å gjøre mer faenskap enn hva storebroren presterte i løpet av tre år. Hjelpes. Ser med gru frem til hun blir 3. For ikke å snakke om 14.

Gjest irismor
Skrevet

Søta tegnet på alt som var. Løsningen her ble utløst av straffen. Hun måtte vaske vekk tusj/blyantstreker fra stolen hun hadde tegnet på selv. Hun satt en halv lørdags formiddag og vasket stolen sin.

Jif skurekrem og FirstPrice våtseevietter er et godt middel mot tusj/blyantsreker på uønskede steder.

Skrevet

Min yngste er bare halvannet år, men han viser klare pøbeltendenser. ødelegger, "stjeler", gjemmer og flirer når han blir oppdaget. Men han er enda så liten at jeg ikke vil kalle ham en rampegutt.

Storebroren på 6 år var aldri sånn. Han har alltid vært "snill". Søsteren var mer ramp enn mellomste, men minstemann går dem begge en høy gang!

Det er forøvrig en nabogutt, som også går i bhg med sønnen min, som er en skikkelig pøbel. Han har et stygt språk (sier bla "pikken min"), han skremmer de andre barna, er voldsom i lek og handling.

Der snakker vi pøbel og jeg er ikke blid for at han er samme årskull som min sønn. Hadde vært fint å sluppet å ha denne gutten i samme klasse.

Skrevet

Min yngste er bare halvannet år, men han viser klare pøbeltendenser. ødelegger, "stjeler", gjemmer og flirer når han blir oppdaget. Men han er enda så liten at jeg ikke vil kalle ham en rampegutt.

Storebroren på 6 år var aldri sånn. Han har alltid vært "snill". Søsteren var mer ramp enn mellomste, men minstemann går dem begge en høy gang!

Det er forøvrig en nabogutt, som også går i bhg med sønnen min, som er en skikkelig pøbel. Han har et stygt språk (sier bla "pikken min"), han skremmer de andre barna, er voldsom i lek og handling.

Der snakker vi pøbel og jeg er ikke blid for at han er samme årskull som min sønn. Hadde vært fint å sluppet å ha denne gutten i samme klasse.

Uffda, nei.. min gutt er 2,5 år er er ikke akkurat på den måten. Det ville jeg heller aldri ha tillatt. Han er egentlig en snill og god gutt med MEGA, vi snakker MAX og MEGA bestemt! kan bli veldig travelt til tider, med mye skrik. Også er han jo litt rampete, slik jeg beskriver i øverste innlegg. Det er og ganske travelt, for han er overalt, heletiden og liker mest å finne på alt han ikke har lov til... hehe, uansett- godt å høre at flere har det litt sånn og :)

Skrevet

Ja, slik har vår gutt også vært.. Så roet det seg litt. Nå er han 4 og lar alt gå ut over storesøster. Lillebror på snart 14 mndr har også begynt.

Dukka vår fant aldri på slikt..så det var litt sjokk til å begynen med. men nå er jeg en dreven småramp-mamma =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...