Gå til innhold

Må skjerpe meg med godterispising..! hvor mye spiser dere i helgene?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Og da spesielt i helgene. Idag har jeg spist litt romkake, masse smågodt i ny og ne hver gang jeg har passert skåla og litt potetgull, PLUSS en berlinerbolle. :( Har normal vekt, men heeeelsike for en dårlig samvittighet jeg får etter inntak av så MYE SUKKER. *iik* Trener 3-4 dager i uka da og spiser normalt da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg spiser LITT fredag og lørdag og er veldig streng på kostholdet resten av uken. Trener 3-4 dager i uken, men er overvektig så bør vel kutte helt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir en del godis i helgene ja. I dag har jeg spist bittelitt peanøtter, litt potetgull og brus, og noen få lakrisgodis. Egentlig vært ganske flink til meg å være. Jeg spiser ellers normalt og trener like mye som du, så jeg sliter ikke med dårlig samvittighet. Jeg trener for å kunne spise det jeg vil. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra onsdag til fredag denne uka spiste jeg minst 150 gram sjokolade. Igår ble det lite, fordi jeg spiste meg stappa mett på pizza, men idag har jeg spist en marsipansjokolade. Generelt sett så er jeg litt avhengig av ca tre biter sjokolade hver dag.. I helgene er det veldig varierende hvor mye jeg spiser. Idag har jeg kjøpt 70% sjokolade, den forsvinner ikke like fort som melkesjokolade ;) Man vil liksom ikke ha mer enn tre-fem biter av den, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...