Gå til innhold

Gi meg en knallgod og knallenkel oppskrift på kveldskos!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er ikke så glad i kjøtt, så synes dette er godt:

 

Sette ovnen på 250 grader!

 

Kutt opp poteter, MANGE, i strimler. Så blande i litt olje og masse godt kryddet!!!!

 

Inn i glovarm ovn. PERFEKT. Godt med dressing, ketshup eller bernais-saus (mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm)!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pasta,kjøttdeig,ost,god saus og inn i stekeovnen!! Så kan du ha rømme,dressing,pesto,..what ever u want til:)

Og et iskaldt glass pepsi max da så er du der:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maggie jucy chicken :) enklere, bedre og saftigereblir det ikke. Pytt kullingen i stekeposer, tilsett krydder og la de ligge i ovnen i 30 min. Thats it :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 pakke potetmos

1 pakke pytt i panne

1 kjøttdeig

1 tomatpure

ost på toppen.

 

stek kjøttdeig med tomatpure og legg i bunnen av en ildfastform, stek pytt i panne og legg over kjøttdeigen, lag potetmos og smør dette øverst, ta på ost og gratiner i ovnen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kyllingbryst

pitabrød

salat

grønnsaker etter smak

og aioli

 

Stek kyllingbryst i strimler, krydre med det du liker, jeg pleier å bruke hvitløk, estragon og chili. Lunk pitabrødene og smør aioli inni. Stapp inn salat, kylling, og andre grønnsaker, f. eks tomat, rødløk, agurk, mais, stangselleri eller stekt champignon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratinerte nachos. Jeg steker 400 g kjøttdeig og blander i 0,5 pakke santa maria taco spice mix. Legger nachos, kjøttdeig, mais og halve cherrytomater/tomatbiter i en form, ost på toppen og gratineres i ovnen. Serveres med grønn salat, salsa, rømme og evt guacamole.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pasta, rucculasalat,spekeskinke og grønn pesto.

Bland det sammen.

 

Kjempe godt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...