Gå til innhold

Ble kalt juksepave på wordfeud.


Gjest Ziva

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hehehe.. Tydelig at mange av dem som hiver seg på bølgen ikke har lært så mye, ja.

 

Og på seg selv kjenner man andre, var det ikke så? Lett å tro andre jukser om man driver med det selv, tenker nå jeg. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også blitt beskyldt for juks i wordfeud. Jeg slo fyren med 350 poeng, så han følte seg nok litt bedre når han kunne kalle meg juksepave. Sannheten er at om man har løst kryssord og spilt ordspill i noen år, så kan man litt mer enn det ordforrådet de bruker i Fantomet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe.. Tydelig at mange av dem som hiver seg på bølgen ikke har lært så mye, ja.

 

Og på seg selv kjenner man andre, var det ikke så? Lett å tro andre jukser om man driver med det selv, tenker nå jeg. ;)

 

Var jo det jeg mente da, at den som sa du jukset sikker har tenkt på det selv?

Jeg visste feks ikke engang at det gikk an å jukse før jeg leste om det her, og ikke kunne jeg tenke meg det heller, tenk så kjedelig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ ? Åte er da et vanlig ord.

Og nÅr noe blir godkjent er det jo ikke juks. Verre er det med de som laster ned jukseprogram for Å automatisk lage ord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ ? Åte er da et vanlig ord.

Og nÅr noe blir godkjent er det jo ikke juks. Verre er det med de som laster ned jukseprogram for Å automatisk lage ord.

 

Ja, jeg snakket med svogeren min igÅr, han har et sÅnt program. Men han sa at det slettes ikke er skuddsikkert det heller, for han hadde visstnok fÅtt endel ord som ikke engang ble godkjent. Og hva er da vitsen? En annen ting er at - ihvertfall jeg- spiller litt for Å lære nye ord, altsÅ, jeg biter meg merke i ord den andre skriver som jeg ikke har hørt før slik at jeg kan bruke dem selv senere, og for Å "trene meg opp" til Å se muligheter og sammenhenger.

Det handler jo vel sÅ mye om hvor man legger bokstavene og ordene, som ordene i seg selv.

 

Og det hender jo man ikke greier Å legge ferdig et brett heller, fordi man fÅr for dÅrlige bokstaver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser ut til at du klarer deg helt fint! ;)

 

Hehe, på random brett er det jo enkelt å få ganske høy poengsum med de rette bokstavene da. Men det er ikke alltid det holder helt til mål, som sagt. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får se det positive i at vedkommende kunne et så godt gammeldags ord som juksepave i det hele tatt.

 

Nja, du skal se han måtte konsultere et slikt jukseprogram for i det hele tatt å komme på ordet!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan man jukse? Og er virkelig jol ett norske ord?

Men jeg liker wordfeud veldig godt :) og har fått tilbake kryssord interessen :)

Endret av ellen-propellen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan man jukse? Og er virkelig jol ett norske ord?

Men jeg liker wordfeud veldig godt :) og har fått tilbake kryssord interessen :)

 

Ifølge en tråd her inne (og åpenbart svogeren min), så kan man laste ned noe greier som visstnok hjelper en med å finne ord utifra de bokstavene man har slik at man får mest mulig poeng. Aner ikke hvordan de funker, om det er ordbøker eller noe mer fancy greier, jeg har ikke giddet å finne det ut.

 

Og ja, jol er et gammalt ord (evt gammeldags nynorsk) ord for jul. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...