Anonym bruker Skrevet 11. februar 2012 #1 Skrevet 11. februar 2012 Mannen har ligget syk sisen i går kveld. TOTALT hjelpeløs og stønnende. Om han har gått over gulvet har det vært sakte og subbende som en mann på 95. Spurt han flere ganger om han føler seg bedre men nhei! Ikke har han vært helt sikker på hva det er eller om han har feber (?). Bare at han er veldig, veldig syk. Han hadde ikke sjangs i havet å hjelpe meg med bæreposene siden jeg har skadet hånden. Så måtte jeg ut et ærend til og glemte noe i gangen. Da hører jeg han valser i full fart til og fra stuen, skrur på dataen ved pulten, henter seg godteri i skapet og går rundt masse. Og det var lette steg. Ikke subbing. Når jeg går opp trappen sitter han på en pinnestol og surfer på Internett og spiser mat han var altfor syk til å orke for en halvtime siden. Mannfolk!
Sol Skippertaksdronning Skrevet 11. februar 2012 #3 Skrevet 11. februar 2012 Hehehe, jeg ville vel sett på ham med store øyne, og lykkelig sagt " så fint du er bedre, kjære, du skjønner jeg glemte tamponger på butikken, og jeg trenger dem VIRKELIg, men med disse menssmertene klarer jeg bare ikke dra...værsågod, her er bilnøklene, der er kobankkortet. god tur. Og stikk innom og ta med en pizza, det er voooooooondt". Så ville jeg smilt pent og gått og lagt meg.
Gjest Jenta til Henrik Skrevet 11. februar 2012 #4 Skrevet 11. februar 2012 Se her; skriv om overskriften din; Haha! Han faker!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå