Gå til innhold

Dere som har vært her lenge. Hvilke troll husker dere best?


Ørna m/2 ørnebarn pp1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg husker at jeg en gang skrev innlegg om at jeg kommer til å få trillinger og at jeg var bekymret for hvor vanskelig det kommer til å bli he he.

 

 

Det var bare tull, jeg hadde kun en i magen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker hun som ønsket KS hjemme, og lurte på hvilke korrupt helsepersonell hun kunne kontakte så hun kunne ha det i sin egen stue pga sykehus skrekk... -Penger var ingen hindring.

 

hehe, det skapte engasjement iblandt overhormonelle gravide! :D hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker hun som var med på unge mødre (1. sesong) som løy om at hun hadde mistet tvillinger osv. Folk ble helt gale.

 

Også han "doktoren" som fikk slettet brukeren sin! haha:D

 

Har vært mange raringer her opp gjennom tidene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kira 1+1 underveis

Jeg husker godt hun som sa at mannen var borte på kurs eller lignende med jobben, og at hun bare kom til spansk svarer når hun forsøkte å ringe. Og tror også hun sa hun hadde tatt kontakt med jobben, og at mannen hadde bedt om fri eller noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker best mine egne trollinnlegg. fantastisk hvor lett folk her inne går på limpinnen.

Favoritten min var da jeg diktet opp en historie om barnet mitt som hadde malt bilen til naboen på halloween. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker best mine egne trollinnlegg. fantastisk hvor lett folk her inne går på limpinnen.

Favoritten min var da jeg diktet opp en historie om barnet mitt som hadde malt bilen til naboen på halloween. :)

 

Haha, det husker jeg.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med helsesekretærene som skrev at de snakket med vennene sine om pasientene? Plutselig var "alle" helsesekretærer, virket det som.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med helsesekretærene som skrev at de snakket med vennene sine om pasientene? Plutselig var "alle" helsesekretærer, virket det som.

 

Hahaha! De husker jeg godt. Personlig så elsket jeg ørnevitsene og hun som ble så redd for han mannen med sebratrusa!! Haaahahahaha! Det var tidenes innlegg:D Jeg ler meg skakk her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...