Gå til innhold

Lørdagen så langt oppsummert...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Våkner ti på to av uberskravlesjuk halvannetåring, som ikke helt tror meg når jeg sier det er natta enda, legg deg og sov, og derfor roper litt bare for å poengtere han er våken..han gir seg tilslutt :P klokka halv sju er tre, sju og tiåringen klar for dagen, og starter likegodt med en heidundrende krangel, om hva er ingen av dem riktig sikker på. Moderskipet snubler seg ut på kjøkkenet, finner kaffemaskinen og fastslår at det er to puter igjen--oh joy!

Etter frokost og mer kaffe, skal man finne ut hva som skal ut av frysen til middag. Der lukter det grimt av gass inni, det er hull i gulvet på den. Panikktømmer, og sleper monsteret ut på gårdsplassen, hellig overbevist om at den eksploderer. Sender nevnte ungegjeng, minus minsten som sover dopp, ut for å herje av seg litt energi. Etter ti minutter kommer sjuåringen inn og proklamerer at det de andre bare vil leke med en ulv! HÆH??? "Ulven " viser seg å være nabobikkja, en overlykkeligraggetass som ikke fins farlig. POden går i streik, jeg gir meg og nå sitter han med ds, jeg med pc og te, mini sover, og de andre er ute med ulven..god helg, alle sammen!

Videoannonse
Annonse
Gjest Jenta til Henrik
Skrevet

hehe... God helg, Solkira. Og god helg til alle dere andre også, forresten :)

Høres ut som om det er like livlig hos deg som hos meg ;)

Jeg har bare kapitulert, gidder ikke gjøre spesielt mye i dag. Har hatt syke barn hjemme i tilsammen 2 uker nå, pluss at jeg har vært på 3dagers kurs, så her står alt på hodet. Men jeg rydder og pusler litt innimellom slagene.

Mottoet for helgen er; skal gjøre minst mulig på lengst mulig tid ;)

Og gratulerer med morsdagen i morgen, alle dere herlige mamma'r :)

Skrevet

God helg til deg :) ER fantastisk med slike dager, hehe... Har selv kapitulert i sofaen nå.

Ungene stod opp til vanlig tid her (6.30) etter at vesla har lagt mellom oss hele natten og tydeligvis drømt at hun var på boksetrening (au-au ryggen...), og alle har funnet ut at i dag er dagen å være pisse-sure og kranglete. Fordi i dag er dagen der mannen med en litt dårlig skjult lettet mine kunne forsvinne ut døren i 9-tiden og ikke kommer hjem igjen før i 22-tiden i kveld og jeg sitter alene med ungene. Yey... I tillegg så det bombet ut her, og vi får besøk. Så da har jeg egentlig brukt mesteparten av dagen på å rydde, støvsuge, bytte sengetøy, aske bad og megle med og kjefte på krangelfanter. De hjalp litt til da, men ikke så mye som de bleier. Nå i sted fikk de tre eldste seg en treningsøkt med Taekwando og ut en del energi, det hjalp! Foring og så altså full kapitulasjon med Ozo på tv til de små, DS for de store og DB for meg :) Nå venter jeg bare på at snille mammaen min og lillebroren min kommer om en god time. Deilig å slippe å være alene som voksne hele dagen. Ikke det at det ikke går fint, for det gjør det jo, men det er så kjedelig! ;)

Skrevet

Man kan jo ikke annet enn å le. MIne aper kom inn, og i løpet av det lille kvarteret de har vært inne har jeg meglet x antall ganger, men frøken fryd på 3 så sitt snitt til å skulle være flink og hjelpe mamma å avaske opp. Helt suverent det, hadde hun bare skjønt at vi har vann i vasken, og ikke utover hele gulvet :P (dog skal det sies at hun var veldig flink til å hente seg tørre klær og kle på seg da :P)

God morsdag i morgen, vi fortjener frokost og full oppvartning imorra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...