Anonym bruker Skrevet 11. februar 2012 #1 Skrevet 11. februar 2012 Trenger noe til å vaske gulvet med....
Magia Skrevet 11. februar 2012 #2 Skrevet 11. februar 2012 Hører alltid på James Brown eller Red Hot Chili Peppers når jeg vasker.. Svinger litt ekstra i moppen da
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 11. februar 2012 #3 Skrevet 11. februar 2012 India Arie er min faste vaskemusikk
It's all about me Skrevet 11. februar 2012 #4 Skrevet 11. februar 2012 My Chemical Romance. De synger om sykdom, død, reddsel, undergang og hat. Og det gjør meg glad, he he. Helt sant, er så lei av de evige kjærlighetssangene at jeg blir i godt humør av å høre depresive sanger. Og så svinger de aldri så lite også da. Eller...de har et unntak. Før siste album giftet alle seg og noen fikk barn, så plutselig er tekstene en tanke muntre innimellom også. Det heter Danger Days - The true lives of the fabulous killjoys, og er ganske lettlikendes. Regner ikke med at det er dette du ønsker til vaskinga, men er fantastisk kjøre-alene-musikk og den musikken som gjør meg glad
Sol Skippertaksdronning Skrevet 11. februar 2012 #5 Skrevet 11. februar 2012 Ehrm...her går det i Rammstein, Symphony X, Paradise Lost, Type 0 Negative, The Cure, etc etc...kanskje ikke det du var ute etter? Går endel Led Zeppelin og The Doors og da..men den musikken som virkelig gjør meg glad og mimrete, er Type 0 negative sitt October Rust -album
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå