Gå til innhold

Arg...er så sint på far :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Faren til barnet mitt syter og klager over alt mulig. Uansett hva jeg eller familien min gjør, så er det ikke bra nok. For han handler alt om: meg meg og meg.

Han klager over det minste ting. Som f.esk da mormor kjøpte en forsinket julagave (en vintedress på salg) så elsploderte han fordi han mente at hun prøver å overkjøre han eller overgår han eller noe. Mens det var helt greit at han kjøpte en Nintendo Wii til sønnen sin til jul.

Det er slike småting. Alt handler om han, uansett hva vi gjør så handler det bare om han og hans følelser. Gjør han en ting, så er det helt greit. Men når jeg gjør det samme så blir det bare feil for da føler han at jeg ikke samarbeider med han og ditten og datten.

Dette har foregått siden han bestemte seg for å komme inn i livet til sønnen sin da gutten var 1 år. Jeg har tidd og ikke sagt et ord, for å prøve å støtte han. Men det eneste jeg får tilbake er klaging og syting til det grader. Så nå føler jeg at toppen er nådd. Jeg har prøvd å holde så minst mulig kontakt med han for å unngå sytingen hans, og det har han selvfølgelig klaget på. Og nå føler jeg at jeg ikke lenger vil ha noe mer som helst med han å gjøre. ønsker ikke lenger å ha kontakt med han, selv om dette vil gå utover barnet vårt.

Jeg er så sint og ser sikkert ikke klart. Trengte bare å få ut litt damp, så kanskje jeg kan roe meg ned litt. Men for øyeblikket så er jeg dritlei og sint....veldig sint :angry:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...